Gå til innhold

Ja, da har jeg vært på UL :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig, har gledet meg masse og igår var den store dagen :)

Jordmor startet med å si at det var en baby der inne, at den var frisk og sunn, og jeg kunne se at den sprellet ganske mye. Var en aktiv baby, men hun så også at morkaken min ligger foran babyen så jeg kjenner ikke så godt de sparkene enda.

Så sa hun at hun ikke kunne se noen antydning til "gutteting" som hun så fint kallte det :) Men ville ikke si 100% at det var en jente da. Men vi valgte vel å tro at da blir det en jente, selv om vi kommer til å holde igjen innkjøpet av rosa klær likevel da :)

Og nå knytter det seg jo enda større spenning til fødselen siden det blir et lite overraskelsesmoment der da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig :) Gratulerer så mye.

På vår UL for leeeenge siden (4 år!!!) så kunne de ikke se noe, så vi var på 3D.. nysgjerrigheten var for stor til at vi ville vente til fødsel... i tillegg fikk vi jo enda en grundig sjekk av den lille der inne :) Og det også var ei jente :)

Lykke til!

Skrevet

Så bra at alt er i orden. Gratulerer :)

Jeg skal på UL i dag, og går bare rundt og venter i spenning :)

Skrevet

Det er så spennende med UL, første møtet med babyen :) Kunne gjerne vert på flere, men tror nok ikke det blir noe av :)

Lykke til mamm til prinsesse vil ikke :)

Skrevet

Da har vi vært på UL vi også og alt så bare fint ut med den lille. JM var ganske så sikker på at det blir en jente til :)

Skrevet

Gratulerer med babyjente i magen. KOs dere masse fremover. Tiden går så alt for fort.

Det er 1 år og 3 mnder siden jeg var på ultralyd, vi fikk vite gutt men hun ville ikke si det 100 % sikkert, men i februar i fjor fikkv i bekreftet det da jeg falt 2 ganger og var inne på ultralyd. I april kom gutten:)

Kos dere fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...