Karma! Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 testet veldig svakt pos og da veldig svak pos. tror jeg venter mens i morgen eller lørdag.. så det er jo litt tidlig. MEN hvordan så deres test ut når dere testet svakt pos? testet med de forrie sv skap og da fikk jeg svak pos nesten ei uke etter ikm og ikke før.... for tidlig å hyle ut?
snuffe Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Den var så svak at jeg var usikker på hvorvidt streken var farget eller ikke. De sier det er mulig å få falsk positiv skyggestrek, men at den da skal være grå - om den er reell skal det være noe farge i streken. Testet igjen samme kveld og fikk da et langt tydeligere utslag (og en positiv cb digital). Dette var tolv dager etter eggløsning.
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 du kan hyle inni deg:) hehe jeg testet masse med billigstrimlene med første mann.. da han endelig satt, så kom det en svak strek. mye svakere enn kontrollstreken.. men så skal sant sies at av og till kom det en "skyggestrek", var ikke gravid. bare noe feil med strimmeln.. jeg ville tatt en test i morgen også. og er den på samme vise, så kan du HYLE!!!!
Karma! Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2009 streken er def rosa.. men den er lissom så..tynn? hehe altså ganske rosa rosa men streken er veldig tynn hehe skyggestrek- er den grå da???
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Hei! Jeg har tatt sånne billig-strimler. Tok første test 1 dag før IKM, den var svak positiv. 3 dager etter var det en sterk strek. Du kan se testene mine i mine bilder på profilen min:) Lykke til!
Karma! Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2009 tror min er bittelitt svakere en den første din men som sagt har hatt syklus kluss så ikke helt sikker på når jeg hadde el eller forventer tr. regnte med jeg hadde el slim søn og man sist uke så har liksom bare regnet meg frem til mens i morgen eller lørdag da.. vært kvalm siden søndag så har hatt en liten misstanke om at noe har vært på gang men jeg er fortsatt veldig usikker... dessuten har jeg hatt veldig korte sykluser i det siste.. 3uker bare... sist mens var 22jan har ikke prøvd å bli gravid heller- skulle vente til neste mnd.. hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå