Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 jeg får liksom litt dårlig samvittighet jeg da.. har veldig lyst til å prøve med alt mulig for å få litt fort gang i sakene her, men tenker liksom at da er det jo framprovosert.. og at det er våres /min feil at ting begynte.... jeg er i 38 uker på fredag har igjen 24 dager, så det er jo egentlig litt tidlig enda... men er SÅ lei har så lyst til å få ut vesle snuppa har dødsvondt i bekkenet.. jeg går hos fysio men han får ikke gjort noe med bekkenet foran sier han.. så han maserer bare ryggen og korsryggen bak... bare det å snu seg om natta tar nesten en halvtime (?) gjør så vondt.. hehe *klage klage* ble litt av det her også gitt.. skal slutte nå.. hehe *klem klem*
kei80 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Vit at du ikke er alene! Er 37+4 og har 19 dager igejn og er over meg selv utålmodig..mest pga av plager.Nå ser det ut som vi har klart å få infulensa her i hus så da legger det en liten demper på framskyning her hehe. Har prøvd å holde på i huset hele dagen og bryststimu(blir hvertfall kynnere av det)men ikke tørt å holdt på så lenge,Ellers har jeg spist en del kanel som jeg ikke har merket noen effekt av. Men tenkte å høre med jordmor den 23 om hun vil strippe meg,så gå laaaang tur og så ha sex!Hvis ikke det funker skal jeg sette meg tålmodog tilbake og vente på at det starter av seg selv:)
Mia29 Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Hei! Hvis dere leser siste delen av Gro Nylander sin bok "På vei" vil dere se at man skal være forsiktig med å prøve igangsetting ved hjelp av bryststimulering på egenhånd uten først å ha gjort dette under overvåkning på sykehuset.
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 For det første, Ja bekkenplager er vondt, men det er dessverre noe som hører med svangerskapet for noen. For det andre, så skal du være glad for at barnet vil holde seg i magen din til termin. Du skulle hatt deg en tur til nyfødt intensiv og sett alle fortidligfødte som ligger der. (ja jeg vet mange der er mye tidligere enn deg) Da ville du kanskje klart å være takknemlig for at babyen din holder seg i magen til den er klar for å komme ut! Lykke til med svangerskapet, nyt magen og lille snuppa
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2009 ja er veldig glad for det,selv er jeg født i uke 26... så jeg er utrolig glad for at det ikke har skjedd med mine.. tror det var veldig vanskelig tid for mamma og pappa ... så jeg veit hva de vil si etter hva dem har fortalt.. men det kan jo være noe annet for andre... tror jeg skrev spørsmålet litt feil kanskje? var ikke det at jeg har tenkt til å sette i gang selv for da tror jeg samvittigheten hadde vært ett stort problem.. for da hadde det jo vært min skyld at hun kom "før" hun egentlig skulle... men uansett så tror jeg babisen kommer når den vil uansett jeg da.. (hvis man ikke går igjennom noe alvorlig ting som kan sette i gang.. ) tror ikke helt på alle disse kjerringrådene .. det kan jo være en tilfeldighet... jeg regner med at du ikke har så mye plager kanskje? i første svanderskapet mitt for 1 år og 7 mnd siden så hadde jeg ikke noe som helst plager i det hele tatt.. var så vidt kvalm i de 3 første mnd.. men that's it.. så da kunne jeg gått i 13 mnd til uten problemer.. hehe men er MYE tyngre nå kjenner jeg... men nå er det ikke lenge igjen så som du sier får vel prøve å nyte det litt til.. er de siste ukene som har tatt på noe grådig... *klem*
lchristin-nydelig tulle Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 enig med deg...jeg kunne tenkt meg å prøve det meste men det er liksom det at da har det ikke skjedd av seg selv. men m 5 dager over termin dato så har jeg gitt opp. så i går var jeg å fikk akupunktur..har ikke skjedd så mye.. men uansett så trur jeg at babyen kommer nåe den er klar. er jo dem som prøver alt og ingenting skjer..så er det dem som prøver en liten ting og det var det som skulle til..da trur jeg dem er så modne at det egentlig bare ventet på et lite dytt for å komme igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå