Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hei Har fått resultater fra blodprøver 1600 på mandag, 3600 igår. Er de bra? Er ca 5 uker + noe..
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Så bra:-)Skal på UL etterpå, håper å se noe.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Kjempe kjempe bra Lykke til ! Hold oss oppdaterte
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har oxo fått HCG prøvene mine tilbake. Tok 1.test forrige torsdag: 50 613 Tok 2. test på mandag: 65 621 Dette var fine tall så jeg er lettet. Og de mente jeg var 7 uker eller mer på vei, dermed stemmer det med hva jeg føler selv og tror nemlig at jeg er 8+4 på vei! Ble så glad for å høre dette!! babywishes: Det er jo veldig bra stigning på deg da! over 100% stigning! Grattis!
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Takk for det:-)Flotte tall på deg også. Har ikke sett fosteret da men fostersekken så vi, må vente halvannen uke til neste gang. Blir lange nesten 2 uker. Men er visst normalt å ikke se noe så tidlig. HCG forteller iallefall at alt ser bra ut:-) Hvor langt pleier man å være på vei når man har verdi på 3600?
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Jeg vet ikke helt. Jeg tror disse HCG tallene varierer fra person til person. Så en her inne som hadde over 100 000 på sitt hcg-nivå i uke 10. men så lenge det stiger, så er det jo positivt Jeg tenker at du er i uke 5, siden man ikke kan se fosteret enda. Når fosteret er 3 uker gammel så er det jo utrolig lite! Jeg skal ikke på UL før i uke 18, men er veldig rolig på at dette skal gå bra. Føler meg jo så innmari gravid, med VELDIG ømme bryster, kvalme, svimmelhet, trøtthet og stikkinger i underlivet. Jeg tenker hele tiden at om jeg ikke blør og ikke har vondt i magen så er alt bare bra der inne. Det hjelper ihvertfall meg til å slappe av mer.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Du har flotte tall, ingenting å bekymre seg over. Jeg hadde 2000 da jeg var 5+1..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Mente du meg ? (om du ikke mente meg kan du se bort ifra dette) Jeg var på ultralyd 4 februar, da så de kun livmoren min med sterkt fortykkede slimhinner. Så var jeg på ultralyd 11 februar igjen, da hadde det utviklet seg til å bli tykkere slimhinner og en plommesekk. I allfall etter det legen sa, altså man så livmoren med tykke hinner og en liten sort boble inni der igjen. Her er hcg-målingene mine: 4 februar, på dag 12 etter eggløsning: hcg 22 10 februar, på dag 18 etter eggløsning: hcg 308 11 februar, på dag 19 etter eggløsning: hcg 540 13 februar, på dag 21 etter eggløsning: hcg 840 16 februar, på dag 24 etter eggløsning: hcg 2000 17 februar, på dag 25 etter eggløsning: svar i morgen + ny ultralyd.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 Jo det var deg jeg mente:-) Det var flotte tall di har. Jeg vet egentlig ikke hvor langt jeg er på vei engang jeg, hadde siste mens første dag 6 januar, men har syklus på ca 31 dager. Dertte mente legen har mye å si i forhold til hvor langt jeg er på vei. Testet med eggløsning og tror ikke jeg hadde det før 23 eller 26 januar.. kan noen hjelpe meg med hvor langt jeg er på vei evt.? Hva er forskjellen på plommesekk opg fostersekk?Vi så en fostersekk på 10 mm idag... men det er jo ikke plommesekk. Burde den ha vært der?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. februar 2009 #12 Skrevet 19. februar 2009 Tallene i forhold til hverandre er ok, men de er desverre lave. Jeg hadde siste mensen 10 januar, eggløsning 24 januar, og er 5+5/ 5+6 ca. Ja det vet neimen ikke jeg heller, kanskje det var fostersekken vi så, hun sa plommesekk, men altså, det kan jo være det samme kanskje ? fostersekk og plommesekk ? Jeg vet ikke, altså jeg kan jo umulig ha sett noe du ikke så om du er lengre enn meg og har høyere tall feks.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #13 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har en fra før og da så vi det i uke 6 tror jeg. Hun mente jeg var tidlig på vei og at dette var vanlig. Skulle gjerne visst om plommesekk og fostersekk er det samme altså:-) Alt dette jeg nå bekymrer meg for, kan ikke gjøre det resten av svangerskapet. Mine doblet seg jo veldig på 2 dager så jeg håper alt er som det skal... Det er nå dagene virker som år...
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #14 Skrevet 19. februar 2009 Plommesekk er ikke det samme som fostersekk. Har sjekket det opp i bøkene mine og på internett. Ville bare si det =)
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #15 Skrevet 19. februar 2009 Ok da er det bare fostersekken de så idag... Plommesekken kommer kanskje rett før embryoet er synlig det da... Som sagt, MASSE å fundere over:-)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. februar 2009 #16 Skrevet 19. februar 2009 Caline kan du forklare forskjellen til oss ? pleeease
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå