MissAntrop Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Er bedt på et surpriseparty hos en venninne på en annen kant av landet om en mnd. Det er samboeren hennes som har invitert til dette og jeg har jo i utgangspunktet lyst, selv om det vil bli rimelig dyrt. Men, nå er saken det, at jeg skulle bestille flybilletter og jeg er iferd med å begynne å grine for jeg er så redd for å fly... Og så skal flyet mellomlande hele to steder før jeg er fremme og jeg har fått helt panikk.. Hva gjør jeg???
<3 qleopatrice <3 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Tar toget?? Nattog? og båt hvis du bor sånn til.
MissAntrop Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Vel, det tar 16-17 timer en vei, så det er rimelig uaktuelt, da blir det plutselig en langhelg...
£adybird Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Da bestiller du flybilletter. Kjøper en kartong med vin og går til legen å får noen valium:) Kanskje ikke så lurt å blande! Har du noen du kan reise sammen med? En som kan holde deg i hånda? Hva er det du er redd for? Det skjer flere ulykker på veien enn i lufta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå