Freckleface26 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Naa har jeg testa og testa og testa di siste 2 ukene, og faatt av og paa svaaaaaaakt positivt med clearblue, jeg har og fortsatt er litt forvirra og veit ikke heilt hva jeg skal tro?? Men paa lordag tok jeg en quick response bare forr aa prove ett annet merke, og den blei svaaak positiv og den er enda positiv naa naar jeg ser paa den (gjemmer paa di som blir positive forr en stund). Og i gaar tok jeg en clearblue, negativ, og i morges med morgenurin tok jeg en clearblue og den er svaaaaaak som den bestandig har vaert?? Skulle tro di skullle bli mere sterk som dagene gaar, lurer paa om det kan vaere noe galt med dem?? Noen flere som har opplevd det samme som meg?? Takk forr alle svar:) Skal lope aa kjope flere quicker jeg og se om det forandrer saken min:)
Karma! Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 merkelig det greiene der! hadde sånn første gang bare svaaaak pos hele tiden i 3 uker etter ikm og det var m quick resp. prøvde ikke med noen andre- var på ul da..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Kjøp deg en digital =) Lykke til
*Smiley* Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Syns mange sliter med clearblue tester. Jeg gidder ikke kjøpe de.Vil ha tester jeg slipper å tolke.Ofte svake streker på de. C b digital er tingen:)
Lotta2010x2012 Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Ikke for å være negativ, men det kan høres ut som du har hatt en kjemisk graviditet. At egget har blitt befruktet, men så blir det på en måte ikke noe av alike vel. Da tror jeg du kan få svake positive tester til hcg nivået synker igjen. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en tur til legen og hørt der, kanskje han tar en blodprøve. Men det er jo mange som produserer hcg veldig sent. Lykke til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå