ღhælgelainnღ Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hjemme hos oss, har vesla vært hjemme fra barnehagen hele uka på grunn av feber og forkjølelse. Hvis hun er feber fri i hele dag, så vurderer vi å sende henne i vei i morgen. Blir jo en del egenmeldinger av dette, men ikke noe å gjøre med. Eldstemann har heldigvis holdt seg feberfri, men han snufser og hoster han også. Dette er ei slitsom tid syns jeg sukk.
camilla^ Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Var hjemme på mandag siden hu eldste ikke følte seg bra. Jeg har vært på jobb en uke selv om jeg burde vært hjemme, har noe betennelses greier selv og antibiotika merkes i min kropp for å si det mildt. Idag er hu minste hjemme med feber, byttet vakt for å slippe egenmld. Vinterferie her, så får ikke vikar om jeg er hjemme med sykt barn heller. Men syns ungen nesten har vært konstant syke siden de startet i barnehagen i høst. Noe de merker i barnehagen også, mer sykdom der enn normalt. De samme barna som blir syke på ny, like etter de er blitt friske. Så det er ikke mange uker dette året de har vært i barnehagen hver dag. glad jeg kan lirke det til i forhold til arbeidstider, om ikke så hadde jeg sliti i forhold til jobb tror jeg, litt begrenset hvor mye jeg kan være hjemme. Barnefaren bor jeg ikke med, og passer de ikke når de er syke. Kommer kun om det er snakk om en time eller to frem til min mann kommer hjem fra jobb. Lei av å legge slike kabaler nå.
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Virker som om det går mest i hoste rundt omkring her..
ღhælgelainnღ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2009 Får håpe det roer seg med sykdom hos de fleste når våren og sommeren kommer. Virker som det har vært mye sykdom fra før jul og frem til nå. Det kan være vanskelig for mange å få kabalen til å gå opp. Heldigvis har jeg noen svigerforeldre som hjelper til så ofte de kan, men vil ikke mase for mye på dem heller. er jo ikke deres ansvar når våre barn er syke.
Hønemor og gullgutten Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Mye feber og hoste her også. Vært ca 1 uke hjemme og ei uke i bhg, deretter ei uke hjemme igjen, det er slitsomt, ja. Jeg håper sola snart begynner å varme og virusene fordamper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå