Gå til innhold

Bryllup i Drammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som skal ha eller har vært i bryllup i Drammen og kjenner til hvor det er fine selskapslokaler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Flere fine lokaler i Drammen. Om du skal bestille sted+middag så se på:

* Spiralen

*Hotvet Gård

* Fruene Haugenstad (lierbyen)

* Park Hotell

* Børsen

* Losjen

Hvis du vil ha lokale men fixe mat selv:

* Rorklubben

* Villmarkhuset (Konnerud)

* Odd Fellow

* Skoger sanitetshus

* Konnerud sanitetshus

* Bernåsvillaen- Konnerud

*Tangen Gård

Det var de jeg kom i farta=) Lykke til! Vi skal ha bryllup i Drammen 9 mai=)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du skal ha festen?

Vi skal ha festen på børsen og har ikke funnet musikk enda. Vi har ikke bodd lenge i Drammen og syns det er fryktelig vanskelig å finne musikk...

Kan du hjelpe meg?

Skrevet

Hei

Vi skal ha bryllupsfesten på Spiraltoppen=)

Når det gjelder musikk så spørs det jo litt hva du har tenkt?? Vi har ikke sjekket så mye rundt det for vi har en i familien som spiller i band som skal spille hos oss. Men hvis du sender meg en pm el så kan jeg kansje formidle noen - regner med at "vår mann" kjenner noen flere...

Skrevet

Vi giftet oss i fjor og hadde selskapet på frimurelogen. Finnes ikke noe bedre sted å ha det. Fantastiske lokaler og SUPER service!!!!

Vært i mange bryllup der, og alle er bare så velykket. De har kjempe goood mat der, og du kan bestemme akkurat hvordan du vil ha det :-)

Tlf dit er: 32 83 50 65

http://www.frimurerlogenselskapslokaler.no/

Vi var 73 gjester og hadde 3 retters middage m/vin + fri bar. Regningen kom på 50 000,- Da er alt der inkludert, de rydder, vasker, dekker, blomster, lys og stoffservietter er også inkl i kuvert prisen dersom du ikke ønsker å stille med dette selv da :-)

Skrevet

Takk for alle tips om selskapslokaler!

Siden vi skal gifte oss på sommeren, og håper på fint vær, så ville vi gjerne ha et sted der det er mulig å gå ut. De har vel ikke det på Frimurerlogen, så vidt jeg vet. Synd, for lokalene ser kjempeflotte ut!

Overrasket over at dere bare måtte betale 50 000,- for 73 gjester. Alle steder jeg har snakket med til nå sier at kuvertprisen per pers. inkl. "alt" (3-retter m. vin, kaffe, fri bar, dekking og servering osv.) ligger på 1100-1400, avhengig av hvilke mat man velger og hvor mye alkohol som konsumeres. Er det virkelig så store prisforskjeller? Fimurerlogen ser jo ikke billig ut.

Det kan se ut som Horvet gård er mest aktuell for vår del pga utemulighet og ledig dato. Noen som har erfaringer med dette stedet?

Hilsen meg som startet lenken.

Skrevet

...mente selvfølgelig Hotvet gård...

Skrevet

Vi giftet oss i mai og hadde strålende vær på den store dagen. Men av erfaring fra andre bryllup så valgte vi å ha det på frimurelogen selv om man ikke kan gå ut der. Oppleved i flere andre bryllup at alle blir sittende ute dersom været er bra, og det er jo kjedelig dersom man har betalt noen for å spille der. Så vi ville ha folk inne slik at alle var samlet og vi kunne danse og ha det hyggelig sammen. Ble veldig godt mottat av gjestene at vi gjorde det slik.

Ja, vi ble overrasket over prisen selv. Men det er faktisk ikke så dyrt der som det ser ut som. Det er veldig synd at mange velger bort det lokalet fordi de tror det er så dyrt der. Man får masse for pengene der :-) Og der er bare så hjelpsomme. Jeg fikk lov til å komme å hjelpe til med dekkingen fredag kveld, det satte jeg stor pris på. Da ble bordene liksom mer personlig :-) Menyen satte vi sammen selv, og maten ble nyyydelig.

Min erfaring med Hotvet er ikke så god, det er ganske slitt der og de her ikke så godt kjøkken, vært skuffet over maten der. Men man kan jo gå ut der da, dersom man vil ha muligheten til det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...