Gå til innhold

Trenger en liten hjelpende hånd til ang LOST

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor blir Hugo og Said jaktet på?

Og hvorfor måtte Kate flukte med guttungen til Claire?

Fankern at jeg ikke fikk med meg oppfriskningsepisoden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hugo og Sayid blir jaktet på fordi Sayid drepte noen i en leilighet. Hugo er jo rømt fra sinnsykehus også...

Kate måtte flykte fordi det kom noen advokater på døren hennes og krevde blodprøve for å sjekke slektskapet med Aaron, sønnen til Claire.

Tror jeg da....

Håper det kommer en oppklaring denne sesongen, for skjønner faktisk mindre og mindre av hele serien egentlig. Men kjipt å slutte å se når en har brukt sååå mange timer på å se alle de foregående episodene...

Skrevet

jeg tror at det er han derre ben som prøver å gi de grunn til å reise tilbake til øyen.. som hopper i tid.. jeg har falt helt ut.. burde egentlig sette seg ned å se alle episodene etterhverandre for å få det der til å gi mening...

Skrevet

Jeg vet..skal jeg si??

Ville ikke skrive i tilfelle jeg ødelegger for dere om dere ikke vil vite..

Så må spørre først.. :)

Skrevet

Hurley og Sayed flykter fordi det er folk ute etter Sayed, og de andre har jeg intrykk av..jeg antar det er Whitmoore (svigerfaren til Desmond) som står bak.Og Sayed drepte en del leiemordere også. Men Hurley er den mistenkte og den politiet er ute etter.

De gjemte seg hos Hurleys foreldre, men da Sayed var på sykehuset pga skadene etter overfalle, så meldte Hurley seg for politiet for å komme seg unna Ben (Ben kom til huset og prøvde å overtale Hurley til å bli med han, men Hurley mener/tror Ben er en ond mann og flykter).

Kate flykter med sønnen til Claire fordi det er noen som har leid inn en advokat for å sjekke om hun virkelig er moren. Hun tror det er moren til Claire som har fattet mistanke og er den som står bak.

Men det er faktisk Ben som er den som har leid advokat..

Og det er en vi har trodd er død, men som ikke er det... :)

Skrevet

Tror ikke vi får en oppklaring denne sesongen, siden det skal komme enda en sesong etter denne.

Jeg skjønner ikke så mye av serien men må liksom se i tilfelle det skulle komme noe oppklarende... Det er rart hvor lett man blir hekta ende det ikke er så veldig bra....:)

Skrevet

Litt skriveleif på navnene her, men pytt pytt. Synts det var noe som var galt med navnet Hugo, men fant ikke helt hva, ha ha ha.

Men takk takk for oppklaringene. Skjønner ikke mye mer av serien, men skjønner at jeg ikke har gått glipp av så mye som jeg trodde. Det var meningen at det skulle være enda noen hull å lure på.

Kan ikke slutte å se nå iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...