Gå til innhold

Treff i Trondheim 5. mars!


Itsrejk

Anbefalte innlegg

Etter å ha pratet med en januartvillingmamma (som forhåpentligvis snart finner veien inn hit) foreslår jeg nå treff for oss Trondheims-damer med januarbarn! :)

 

"På'n igjen :)": Hva heter det konditoriet ditt på Byåsen? Det høres ut som en bra plass å treffes.

 

Foreslår 5. mars klokka 12 (og så får folk dukke opp når bæsjebleiene som lages på vei ut døra er skifta...).

 

Hvem er med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en filial av Byåsen bakeri (selvsagt - hehe) som holder til på Rema på Havstein, like ved Byåsveien. Man svinger av omtrent ved Esso og Bunnpris, men i retning Havstein kirke/Havsteinbanen/John Skårvolds vei (altså østover). Rema-butikken vises godt fra krysset.

 

Jeg noterer 5.mars kl 12:00 i kalenderen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du er med, "På'n igjen :)"!

 

Småtten har fått legetime på helsestasjonen den dagen - men jeg fikk flytta den frem til ni om morgenen...gjesp. Så vi kommer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byåsen-fobi, Celodi? ;p

 

Neida...bare tuller. Du bor kanskje på en annen kant av byen og tar buss? Da kan det jo være litt tungvindt å komme seg opp dit. Hvis man kjører er det jo en veldig grei plass, med tanke på parkering.

 

Men det går jo an å variere sted også. Hvor kunne du tenke deg treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at vi valgte Byåsen denne gang var vel fordi jeg bor der og fremdeles har bekkenløsning, så jeg er ikke så mobil som jeg var. Jeg kan f.eks. ikke bære små'n og bilsetet uti bilen. Det blir for tungt... Men det kan jo endre seg til vi bestemmer oss for å møtes neste gang :) Det er ihvertfall hva jeg håper.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg vet jo det ikke er noe å være nervøs for, men etter å ha mer eller mindre bodd på sofa'n i mange mnd pga bekkenløsning, er det uvant å være ute blant folk ;) Men jeg gleder meg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det blir oppstandelse på Inderøya når dere kommer! :)

 

Kos deg masse, så får vi treffe deg og Alma neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg forstå. Jeg har også bodd på stua mi gjennom hele svangerskapet. Ikke på sofaen, men i reclineren min. :) Sykmeldt hele svangerskapet (fra uke 5) pga bekkenløsning. Har ikke helt sluppet taket, men jeg kan gå litt turer. Og du så deilig det er å få rørt litt på seg igjen! :D Overdrev riktignok i går... Gikk lang tur før gangveiene rundt her var skikkelig brøyta etter formiddagssnøen som kom. Bekkenet likte tydeligvis ikke å skyve vogna gjennom snøen nei...bombe? Jaja...får ta det litt rolig i dag da. Men treff blir stas, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...