Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jeg lo så godt i går kveld at jeg i dag er ødelagt i ryggen =))) I min latter så hoppa jeg opp av sofaen å skulle se til ungene.Kom ikke på å være forsiktig,og "kniiirk" ble det =) Jaja,en god latter forlenger livet.Tenker jeg lever noen år ekstra. kniiis ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Er det ikke fantastisk å se hva latter kan få til! Man blir lett til sinns og lett i kroppen.......og boing kanskje ikke fullt så lett i kroppen alikevel. Men flott du fikk forlenget livet! Og satse på at den knirkingen gir seg kjapt:-)
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Ja du har rett =) Jeg lo og humra så lenge at gubben reagerte ;o) Skulle vært på blåresept i mitt tilfelle.Jeg kan love deg at det er lenge siden den innerste latteren har vært fremme,men det var den den nevnte kvelden.hehehehe =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Latter som bobler over er ren healing det:-)) Rett og slett! Burde vært påbudt for de som ikke har opplevd det!
Superlis Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Det er befriende deilig og le sånn helt fra det innerste, en herlig følelse!! Er sikker på at det er god medisin ja:)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Ser på norske talenter nå og jeg ler godt jeg:-) Mange artige figurer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå