Gå til innhold

Ny metode :)

Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at el-testing har rotet helt med syklussen min skal vi heller ha sex hver 48.ende time. :) Etter jeg startet med testene fikk jeg en syklus på 6 uker :\ Har endelig fått mensen igjen, og dermed begynner neste pp. Håper vi alle får 2009 babyer :)

Flere som føler det bare blir klussj med el.-testing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Jeg har ikke testet, men hatt ustabile sykluser, fra 30- 42 dager siste tre periodene. Før det var di enda lengre igrunn... Så dette er første måneden jeg skal teste. Hvordan kan testingen rote med syklusen???? De viser vel bare når du har eggløsning, og kan jo ikke påvirke kroppen på noen måte. Med mindre man blir mentalt veldig opphengt kanskje da....

Skrevet

Var nok psykisk ja. klarte aldri å finne el, og skyggestreker annenhver dag gjorde at jeg ble helt stressa å kunne ta opptil 3 tester daglig å ble skikkelig beskymret for at jeg ikke hadde eggløsning. Å har alltid hatt på timen 28 dagers syklusser, så skylder på el-testene siden det var denne perioden jeg begynte med det :)

Skrevet

Hei. ja, testa forrige mnd, og det er ganske stress, for det blir ganske mange tester når en har uregelmessige sykluser...og det psykiske kan fort ødelegge for prøving.... Denne mnd er jeg mye mer avslappa. skal prøve å ikke teste denne mnd... skal ha sex ca 2.hver dag. sist mnd fikk jeg positiv el test dag 18.. så hadde vel da el dag 19 eller 20..Og jeg har aldri kortere syklus enn 32 dager.. ofte har jeg noe og 40 .. boff, er litt stress det.. men planen før var å få unge i 2010.så begynner sikkert å stresse igjen om 2 mnd ;-) neida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...