tommeliten og lillemy Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Så det i en annen tråd her, men har aldri hørt det før. Er det tilfelle? Skal dit i juni med 3 barn på 7, 4 og 1 år...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Har vært i Tyrkia 5 ganger .. Aldri tatt vaksine.. Vært der 1 gang med mini også.. , men hs sa ikke noe om at vi trengte noe ekstra vaksine.. =)
tommeliten og lillemy Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 var det jeg trodde. Har som sagt ikke hørt at andre har vaksinert seg hvis alle er friske og rakse! Takk for svar!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg ville tatt Ducoral. Litt hjelp mot magesyke.
tommeliten og lillemy Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2009 før vi drar eller når vi er der?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Før dere drar. Var der selv for endel år siden. Alanja. Meget uhygienisk på endel restauraner. Så jeg angret bittert att jeg ikke tok Dukoral.
Mockanin Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Når jeg skulle dit i fjord så snakket jeg med Helsestasjonen om dette. Beskjeden jeg fikk da var at dersom vi skulle ut på landsbygda og rundt om kring så var det lurt og vaksinere. Om man bare skulle holde seg på feriestedene så kunne man droppe det om man ville det, men dem anbefalte på det sterkeste og være nøye med hygiene og hva man spiste og hvor man spiste henne. Vi var en uke i Side og ingen av oss ble syke. Men nå var vi jo nøye med å vaske hender før mat og spiste ikke is andre steder enn på hotellet. Vann fra flaske etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå