Mockanin Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Lillesøster'n er gravid. Måtte bare juble det ut her siden det ennå er så ferskt at det er HYSJ!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Grattis som kommende-tante! Veldig stas å være tante =)
pandabjørn Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Gratulerer M så gøy da... jeg vil også bli tante med det ser jammen ut som det drøyer søkene til mannen min er så trenge lillebroren til mannen gifta seg i aug så jeg håper at de blir foreldre snart hehe...lillesøster'n er 26 år i dag og hun er fortsatt singel hun har heller kjøpt ei ny hund !! det er liksom gogutten henne haha! så er de to elste bror og søster til mannen da de blir aldri foreldre tror jeg dessverre... når har hun termin da??
Mockanin Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2009 Jaaaaa, bare så synd dem bor 130 mil unna. Jeg er jo tante fra før også, men broren min får ikke treffe datter'n sin og det samme gjelder oss andre i familien (en helt skrudd greie fra barnemorens side). Og svigerinnen min sine barn har aldri kaldt meg tante så jeg føler meg ikke helt som tante. I tillegg så har søstern og jeg et litt spesiellt forhold. Det er 12 år mellom oss og jeg har vært reserve mamma for henne fra hun kom hjem fra sykehuset. Fremdeles er det meg hun kontakter når det er noe. Føler meg så beæret over at jeg er den hun ringte til når hun fikk misstanken og endelig fikk tatt testen.
Mockanin Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2009 Hei M.... Hva med broren din da? Han kan vel brått finne på å gjøre deg til tante? Søster'n har nok ikke termin før i slutten av oktober/begynnelsen av november tenker jeg.
pandabjørn Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 nei man blir liksom aldri ordentlig tante på mannens side, og da blir jeg nok aldri ordentlig tante siden min bror ikke har barn og kommer aldri til å få barn heller buuuuu.. men når har hun termin da det glemte du å svare på hehe
Mockanin Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2009 Neida, svarte på det :-) Ser ut til å bli slutten av oktober/begynnelsen av november :-) Hvor vidt man blir ordentlig tante eller ikke kommer helt ann på andre ting enn hvem side ungene popper ut på. Ungene til svigerinnen min har aldri kaldt meg tante, og ikke ser vi dem så ofte heller. Tror egentlig ikke vi omtales enn annet enn fornavn hos dem. Vi derimot sier alltid tante og onkel til til yngstemann når det gjelder svigerinnen min og mannen hennes. Så det kaller han dem for.
pandabjørn Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 nei det tror jeg neppe du vet han er 6år eldre enn meg, men jeg er liksom tante til sønnen til x'n til broren min som han har annen hver uke om du skjønner?? han kaller jo mine foreldre farmor og farfar selv om de ikke er det det er veldig synd at det er slik for jeg hadde jo gleda meg til å bli tante for snart 17år siden, men så viser deg seg at det ikke er min bror som er pappan en annen som hun lå meg for en kveld er pappan grrrrrrr......og han har ikke noe kontakt med de i det hele tatt....
Mockanin Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2009 Men da er du jo tante. Broren din har jo tatt denne gutten til seg og oppfører seg som en pappa skal. Husker du har snakket om dette tidligere også. Broren din er en real kar.
pandabjørn Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 men jeg kaller meg ikke for tante selv dessverre..... ja han er litt for real kar etter min mening.....men vi får bare leve med det
winneboo Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 Gratulerer så mye Kjenner jeg blir litt misunnelig på deg..hehe..har ikke lyst på noe baby selv nå, men hadde vært sååå kos å blitt tante da. Jeg venter i spenning på at min bror på 27 år skal forplante seg i samboeren sin, håper håper hehe.. men men de fikk hund for 1 år siden, så det er babyen deres. Men kan ikke si annent enn at jeg gleder meg til den dagen de får barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå