Calexico Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Har lest at man ikke skal spise så mye myke oster når en er gravid, men det er vel bare hvis osten er upastorisert? Spiser i pakke kirsebærost om dagen, er bare så utrolig godt:) En annen ting: Jeg har blitt fortalt at jeg burde ha sånn gravid bilbelte når jeg kjører bil.. Trenger man virkelig det? Er så mye å tenke på plutselig. Er 11 + 6 idag, og har egentlig ikke tenkt så mye over hva jeg gjør utenom røyk og alkohol..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Det er kun ost som ikke er pasteurisert ja, det skal det stå på pakken om den ikke er. Jeg spiser muggost med god samvittighet, den er laget av pasteurisert melk, og jeg har helt dilla:) Men jeg holder meg også unna ost fra små ysterier, uansett liksom.. Gravidbelte er bare humbug! Trygg trafikk mener det ikke har noen betydning, men klart, noen mener det er mere konfortabelt, og det kan det jo være. Dette kan du lese om på trygg trafikk sine sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå