siljeHelen Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 var på do ista og etter at jeg var ferdig å tisse kjente jeg at det var noe som var på tur ut av meg. gled d fort ut av meg. kan det vere utflod som har samlet seg iløpet av natten? ble også usikker på om var det mere urin som kom.tror jeg har vert bortig dette før, men er ikke helt sikker. ble redd og det første jeg tenkte på var at vannet var gådt.
Pink Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Litt mengdeforskjell om det er vannet som går eller om det er litt utflod som har samlet seg? Tror at om det var vannet som gikk så hadde det kommet såpass mye at du hadde skjønt at det var det det var.
siljeHelen Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 takk før svaret. har jo ikke peiling på dettan. min første så man veit jo ikke
1prinsesse+2engler Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg ble litt usikker selv i går. Har mye utflod nå og det pleier å komme en del når jeg er på do. Da ser jeg det på papiret etter jeg har tørka meg. Gjorde ikke du det? Men i går så var trusa bløt etter jeg hadde vært ute og gått tur. Pleier ikke å komme så mye i trusa liksom. Men det var litt synlig tykt hvitt en plass, så jeg roa meg med at det måtte være utflod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå