Gå til innhold

Er det rart jeg ble sint??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min fikk fri for å kjøre meg og guttungen til legen i går fordi han er syk. Butikken ligger i samme bygg og spurte om jeg kunne løpe inn å kjøpe middag fordi vi ikke hadde mat hjemme. Han sa nei fordi han måtte tilbake på jobb. Men han var ferdig kl 4 så vi kunne handle da. Helt greit sa jeg da.

Halv fem fikk jeg melding om at han måtte jobbe litt overtid, så vi måtte handle litt senere. Helt i orden. Klokka ble syv og da sendt jeg melding og lurte på hvorfor jeg ikke hørte noe fra han.. klokka ble ni og jeg hørte fortsatt ingenting. Da ble jeg sur og bekymret for at noe skulle skjedd. Fikk fortsatt ikke noe svar. Halv 11 ringer han å sier han var ferdig!! Å han gadd ikke handle på veien hjem så vi fikk mat i dag. Så nå sitter jeg her med sykt barn og ikke noe mat. Og mannen er drit sur på meg fordi jeg ble bekymret i går.

(skrev i frustrasjon i går at jeg trudde han løy og at jeg følte han ga faen i meg og ungen sin). Ja, dumt, men var kjempe bekymret og ba om unnskyldning for at jeg ble sur. Forklarte at jeg egentlig bare var redd. (Ikke et ufarlig yrke han har bare så det er sagt.

Syntes det er så dårlig at han ikke ga beskjed til sjefen sin at han måtte hjem med mat. Arbeidskollegaen hans må alltid hente ungen sin i bhg å levere han til besteforeldrene før han drar tilbake på jobb. Noe sjefen skjønner. Veit han hadde forstått om mannen min måtte dra hjem med mat siden guttungen er syk. Bor bare 10min unna jobben.

Ble jeg sur uten grunn? Mannen er hvertfall fly forbanna på meg. Kaller meg det ene og det andre. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaller deg det ene og det andre? Blir sur for sånt? Han blir sint på deg når han hindrer å kjøpe mat til deg og sykt barn? Han er urimelig.

Skrevet

Hei. Hadde dette vært min mann, hadde jeg blitt sur jeg også.

Javel så måtte han jobbe overtid, men da sier man da ifra.

Og han visste at dere ikke hadde noe særlig mat,

da kjøper han m seg litt. Er du sikker på at han faktisk jobbet overtid?

Synes det er meget rart at han ikke svarte deg på så lang tid.

Nå vet jo ikke jeg hva han jobber m, om det er ok å bruke tlf eller om det er vanskelig i jobben hans, men en sms får han til.

Bare for å si fra!

Og hvorfor han er sur det fatter jeg ikke!

Du har grunn til å bli sint, ikke han!

Skrevet

Det mest rasjonelle ville vel vært å handle det mest nødvendige når dere var i nærheten av en butikk - slik du ville. Mannen din er kanskje ikke sur på deg fordi du var bekymret, men fordi du skrev at du trodde han løy, og at han ga faen i ungen. Lite konstruktivt! Jeg synes altså saklig sett at du har mest rett her, men jeg tror både du og mannen må skjerpe dere mht hvordan dere snakker til hverandre. Som jeg pleier å si til barna; det er greit å bli sint, men det er ikke greit å si stygge ting likevel...

Skrevet

Min mening er at mannen din driver med noe han ikke vil fortelle deg, og blir sint fordi du stiller spørsmål. Hva slags jobb har han som er farlig, og gjør at han ikke er tilgjengelig på tlf?

For en premiedust - hadde min mann gjort noe sånt som din mann gjorde hadde det blitt månelyst, og han hadde lagt seg PADDEFLAT! Jeg hadde antageligvis ikke trengt å bli sint heller; jeg hadde fått en uforbeholden unnskyldning og han hadde handlet morgenen etter.

Om du ble sur uten grunn vet jeg ikke, jeg hadde nok ikke blitt sur om min mann hadde jobbet sent og jeg ikke fikk beskjed(skjer faktisk rett som det er her hos oss) - men om han ikke hadde handlet i en sånn situasjon du beskriver og attpåtil blitt sint på meg - da hadde jeg blitt grinete, ja. _Kaller_ han deg ting!? Lider av dårlig oppførsel, den mannen din....

Skrevet

Har skjedd 2 dødsfall pga uforsiktighet i det yrket han har det siste halve året. Men han har mulighet til å sende en melding. Det vet jeg. Står jo ikke å jobber konstant i 6 timer. Tar seg røykepause 2 ganger i timen. Han hadde hatt tid til å preike med kompisen sin som han egentlig skulle dratt til i går. Rart jeg blir sint når han ikke gidder ta seg tid til å ringe eller sende mld til meg, da?

Vet han jobbet og ikke gjorde noe annet. Han ringte fra jobben når han var ferdig. Det jeg er sur for er at han ikke tok noe hensyn til at vi ikke hadde mat. Han skulle bare jobbe LITT overtid.. 6 timer er ikke bare litt. Mente han vi skulle handle med ungene kl 23.00? haha.. Hadde gått til butikken selv om jeg hadde hatt mulighet, men har ikke lappen og da å måtte bære 3 åringen som er syk til butikken og trille babyen hadde ikke gått. Er langt å gå dit. Attpåtil er det bare oppoverbakker.

hi

Skrevet

må bare legge til at det var derfor jeg ble bekymret når jeg ikke hørte noe fra han. Redd det hadde skjedd han noe. Er ikke sur fordi han han måtte jobbe overtid, men måten han behandler meg på. Han kunne gitt beskjed til sjefen om at han måtte hjem med mat, men som vanlig tenkte han bare på seg selv. Han har jo mat på jobben.

Skrevet

Nei, det er overhodet ikke rart at du ble sint !!

Litt av en egoist du er gift med....=/

Her i huset hadde noe sånt aldri skjedd.

Hadde han ikke kunne kommet med maten selv, hadde han fått noen andre til å komme med den.

Skrevet

hmm... ja, det er litt rart at du er sint synes jeg. ikke for å være stygg, men en sak har alltid to sider! så da må jeg jo spørre om hva din manns side av denne saken er? hadde dere virkelig ingenting av mat? ikke alle kan bare løpe fra jobben sin, skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...