Gå til innhold

Jamen er det stille

Anbefalte innlegg

Skrevet

her om dagen!

Håper det betyr at vi alle er travelt opptatt med kjekke ting :-)

Jeg har oppholdt meg en stund i spysykeland med hele familien. Nå er vi tilbake igjen. Minstemann har hatt poppopp av jeksler og hjørnetenner så det har vært noen uker med lite søvn og mye skrik og skrål, sugling og feber. Nå tror jeg det verste er over der også.

I tillegg er det travle tider i regnskapsførerbransjen, så det er en velsignelse at mannen min jobber i et yrke der høysesongen kommer utpå våren. Han har tatt sin del og vel så det av syke barn dager.

Foruten dette nyter vi snø og vinter. Mye moro for små og store med ski og akebrett. Kakao og boller smaker godt etterpå, så idag tenkte jeg å legge nytt påfyll i frysen. Det nærmer seg fastelaven også!

Ha en fin dag, alle sammen. Håper dere fortsatt stikker innom her dann og vann. jeg savner dere!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Å så hyggelig med besøk! Har vært stille lenge, men har ikke vært her selv heller, så skal ikke klage... Bollebaking hørtes hyggelig ut! Vi har vært på samme sted som dere siste tiden, så har litt slapt forhold til mat, men boller er jo alltid en schläger!

Vi er veldige på utendørs vafler til aking, vi, og hadde fullt opp her forrige helg med naboer og unger i fleng.. De doble jernene stekte for full rulle og nydelig lukt spredde seg i nabolaget:)

Nå tiner det ute, så nå tror jeg faktisk vinteren er over..

Hadde to hyggelige barselgruppejenter(damer) her i går, og så fort snøen er vekk blir det litt trilling her, tenker jeg.. På tide å passe litt på mamma-kroppen.... Ha en fin dag du også, vi "sees"

Skrevet

Utevafler er deilig! men jeg har vel brukt det mest sommerstid. - Det er jo bare tull å ikke gjøre det om vinteren skjønner jeg. Takk for godt tips!!

Gjest amandine
Skrevet

...og med revet sitronskall i røren og vaniljekesam til..... jeg sier ikke mer....

Skrevet

Jeg registrerer ofte at det er stille her, men så skal jeg bare......

Jeg har ferie, og da passer det jo bra å få spysjuka i hus. Hvorfor bruke ferien på gøyale ting liksom, kan jo bruke den til klesvask og spytørk?

Men Amandine, snøen smelter sier du...

Hvor i huleste bor du?

Her laver snøen ned, og våren er vel måneder unna...Blæh!

Gjest amandine
Skrevet

Østlending strandet i Bergen... Har hatt 14 dager med skikkelig vinter her, det har vært DEILIG! Men nå er det varmegrader og smelt, snøklokkene titter frem igjen og gåsunger på trærne. Vinterferie uke 10 her og da pakker vi og drar med ski østover:)

Skrevet

Her er det minst en meter med snø i hagen, brøytekanter fra helvete..

Men jeg får vel ikke klage, Bergen er ikke stedet for meg som hater regvær:-)

Gjest amandine
Skrevet

Du sier noe.. Men er faktisk ikke så ille som man kan tro! Og vi har ikke hatt noe valg. Mannen hadde en datter fra før når jeg traff ham her for 16 år siden, og henne kunne vi jo ikke flytte fra.. Og nå er jeg fra Oslo og han fra nordvestlandet, så vi er egentlig litt splittet, begge vil vel nærmere sine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...