Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Har ikkje den med hormon å gjere? Har hatt den dei tre tidlegare svangerskapa, men denne gongen uteblir den visst. Kan det vere eg manglar eitkvart? Trur jo ikkje det, men forstår liksom ikkje heilt heller..? Trudde ein berre fekk den, eg. Uansett, liksom. Hmm.. Uopplyst, eg.
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 hei jeg hadde den streken fra navlen og ned med første mann... han var en gutt.. nå venter jeg jente men nå har jeg ingen ting.. og jeg er i uk 37 nå.. så nå kommer den vel ikke tror jeg.. *klem*
Superstjerna Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg hadde den med førstemann og har ikke fått den denne gangen. Er 37 uker på vei og venter jente nr 2... Kanskje man ikke får den hver gang?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Tror også det har noe å si om magen blir eksponert for sol. Jeg er 29 uker og fikk antydning til stripe nå da jeg var i syden 1 uke, selv om jeg ikke ble særlig brun (høy faktor). Har du vært gravid på sommeren tidligere kanskje?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Jeg hadde så vidt antydning til den forrige gang (jente) men denne gangen har jeg ikke sett noe til den (gutt)... Tror ikke man MÅ ha den )
my&bebis Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har strek både over og under navlen, og magen har ikke vært i sola siden i august, så at det har med sol å gjøre tviler jeg sterkt på. Har termin om 9 dager. Streken under navlen kom seint i svangerskapet. Mener å ha hørt at det har med hormoner å gjøre, som nevnt over her.
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Hei hei:) Jeg hadde den stripen over og under sist (jente) Men ikke fått noe enda.Er 34+5. Så tror den uteblir denne gangen.Vet ikke hva vi får:) Men synes det er helt greit at den uteblir,tok tid hos meg før den forsvant og. Tror det bare er tilfeldig om vi får den eller ikke:)
A blir storesøster!:) Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Hallo! Jeg har gjort litt research om denne berømte stripen på magen. Det er visst hormonstyrt og varierer derfor fra svangerskap til svangerskap uavhengig av kjønn. Det er sånn som med den generelle formen, noen er råkvalme i begynnelsen, andre er det ikke. Selv har jeg vært skrekkelig frisk og rask hele svangerskapet, og har nå fått en svak stripe over hele magen, er 32 uker på vei. Kroppen er forunderlig fasinerende synes jeg!
sneipen <3 snuppa Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 hadde den siste svskap,det var gutt. ingen stripe nå,venter jente. 3o uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå