Gå til innhold

veninne eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting jeg. Er det bare jeg som er overfølsom eller hva syns dere?

Min såkalte veninne pratet om å ha en jentefest neste helg, hun vet at jeg skal operere to dager før og kan ikke være med, jeg tenkte hun kanskje hadde glemt seg bort og sendte en mld og spurte om hun ikke kunne drøye et par uker slik at jeg også kunne være med, men det ble ikke aktuelt siden samboeren hennes skulle vekk akkurat den helgen (det er ikke slik at han aldri drar noen steder, hun er støtt og stadig "alene hjemme")

så da sitter jeg her å lurer på om jeg er overfølsom og tror at hun ikke vil ha meg der og ikke bryr seg, eller er dette ganske dårlig/råttent gjort?

(en annen gang nevnte hun til meg at når de skulle ha en fest måtte de ta hensyn til en annen felles veninne som jobber helgevakt og vi måtte passe på å ta en helg hun ikke jobbet) ????

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det må være helt legitimt at hun tar seg en fest selv om at du ikke kan være med. Tror det beror mer på at hun ikke vil være ensom når typen er borte, enn at hun vil utelate deg.....

Dere får ta det igjen neste gang samboeren hennes skal vekk :)

Skrevet

jeg syns det var dårlig gjort jeg da....Det hadde ikke jeg gjort med mine veninner....Da hadde jeg ventet. Men vi har ikke mulighet til å ha fest i ny og ne vi da, oppstår så sjeldent at vi kan få til noe slikt.

Men lel, dårlig gjort....

Skrevet

Mulig jeg bare er litt følsom, men takk for litt støtte da...er nok litt hormonell i tillegg...

Jeg ville heller ikke gjort det mot en av mine veninner iallefall...

flere som mener noe om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...