Frk Marge Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 den siste mnd eller noe sånnt har allmenntilstanden vært litt variabel... jeg er snart midt i syklusen, dvs før el, denne mnd, men har følt meg rar i flere uker nå. er det noe hormonellt som kan frembringe sånne symptomer? går rundt og er småkvalm hele tiden, har masse luftavgang, litt halsbrann og noe som kan være lette luftsmerter i nedre del av magen. innimellom har jeg noen rare smerter i underlivet også. ligner ikke på mensen, og er ikke direkte vonde, men veldig ubehagelig. jeg har hatt mensen omtrent til tiden også de 2 siste mnd, men de har utartet seg litt anderledes enn vanlig, for 2 mnd siden hadde jeg en forferdelig smertefull mens som kom 4 dager på overtid, og denne gangen merket jeg knapt at jeg hadde mensen. dvs jeg blødde ganske normalt, men hadde ingen smerter, murringer, ryggplager el.l. slik som jeg pleier. tok en billigtest en dag over ikm forrige gang, altså for ca 1,5 uke siden som var tudelig negativ, helt blendahvit. dermed regner jeg det som usannsynli at jeg er gravid, og jeg fikk jo også mensen... jeg spiser som vanlig, beveger meg som vanlig... er det noe som kan gi sånne "bilsyk"-symptomer?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg tenkte på stress med en gang, jeg.. Er du mer bekymret enn vanlig? Har du mye å gjøre? Sover du dårlig? Høres jo unektelig ut som gravidesymptomer også, da, men det kan jo forårsakes av mye annet.. Om du føler deg veldig dårlig ville jeg tatt en tur til legen for å hørt litt. Høres ikke noe godt ut.
Frk Marge Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 nei er jo ikke veldig dårlig... går bare rundt som om jeg skulle ha sittet i en bil, blitt kvalm og nå sitter jeg igjen med klumpen i halsen som ikke går vekk liksom.... spyr ikke, og er langt ifra å skulle spy, men er småkvalm og skikkelig tung i hodet... som om jeg skulle ha strammet et badehånkle altfor stramt altfor lange :S jeg husker jeg hadde sånn bilsykefølelse med førstemann når jeg ble gravid, trodde det var det det var også, dvs båtsyke, men den varte liksom i 2 mnd... da begynnte jege jo å lure til slutt hehe jeg vet ikke hvor tidlig det kunne ha slått ut den gangen, for jeg ble ikke klar over at jeg var gravid før det var gått over 2 mnd... nesten 3. jeg er ikke stresset nå egentlig. jeg har derimot netopp landet etter en ganske stressende periode. akkuratt nå er jeg komplett lykkelig og vet hva jeg vil og skal
maipiken Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Har du sluttet med pillene? Da jeg sluttet på pillene følte jeg meg slik..Har hørt at man kam føler seg uvell ganske mange mnd... og syklusene kan bli rare. Og symptomene på p-pille slutt var akkurat lik som graviditetsymptomerne..Trodde vi hadde klart det på første forsøk, for jeg visste ikke da at man kunne bli uvell av å slutte på p piller. Følte meg konstant fyllesyk.. Småkvalm, vondt i hodet..trøtt og ja, uggen.
Frk Marge Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2009 har ikke gått på noe hormonbasert prevensjon på 8 år jeg... tok ut kobberspiralen i september. så det kan ikke være forklaringen.... tror jeg må kjøpe en ny G test bare for å forsikre meg at det ikke er det det er jeg :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå