*toppris* Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 bebisen skal sove inne hos meg, og kommer til å gjøre dette en god stund.. og vil så gjerne pynte litt til den lille;) figurer etc på veggen osv... vil ikke male rommet om da det har en pen beige farge fra før.. noen tips til å få til en "barnedel" men samtidig holde på det at det er mitt rom også? må få sagt at det er to langsider, hvor den ene har døren på enden... og på ene kortsiden er det vindu midt på, og den andre kortsiden er innebygde skap.. så sliter litt med plassering osv... hjelp?
Hvitkløver2020 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hei! Du kan jo sørge for at sengetøyet til deg og babisen matcher da;) Henge opp noen fine rammer med søte bilder/postkort av engler...etc. Disse postkortene kan man få store eller kjøp plakat/poster! En liten stol eller komode/hylle i samme fargen som rammene kan jo stå ved suden av senga...hi hi....såå koselig veit du=) Nå vil jeg ha baby oxo;) Lykke til=)
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 vi hengte opp uro over senga,og bilderammer med fargerike figrurer på ,på veggen bak/ved siden av vogga..samt at sengehimmelen od dynetrekket var med fargerike figuer på..blei fint! kjøpte også slike "blomster" på jysk,i stoff med smilefjes på,som du kan feste til grindsenga og bøye rundt! jr elsket dem!! da han flytta på eget rom,fikk han med seg all "pynten" og vi fikk rommet vårt tilbake:)
treningsberta Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 sjekk http://www.wallies.com/list/cutouts/kids_stuff/page-1 (+ masse annet hvis du klikker litt rundt...) det er en slags tapetklistremerker man limer på veggen med vann, og kan fjerne like enkelt ved å ta vann på dem igjen. Ikke prøvd å fjerne dem, men hengt opp en del på barnerommet vårt, og det ble kjempefint og enkelt å henge opp. Tok 3-4 uker før det kom i posten da, men det er billigere å kjøpe fra usa enn fra norske eller svenske nettbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå