Gå til innhold

Hvilken bokklubb er barna deres med i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er med i Blåmann, en nynorsk boklubb. Lærte ikke nynorsk siden jeg voks opp store deler av barndommen i utlandet, og føler jeg har gått glipp av noe. Litt for min egen del, og så har de innmari mange gode bøker. Klassikerene og andre bøker kjøper jeg selv, og en sparer lite på å være med i bokklubb.

Skrevet

Bokklubbens barn. Vi er veldig fornøyd med det:)

Skrevet

bokklubbens barn her også.

Er ikke så veldig mange bøker jeg har kjøpt. Jeg avbestiller fler enn jeg kjøper for å si det sånn. Men de vi har kjøpt er vi veldig fornøyd med.

Skrevet

Samme her, er med i bokklubbens barn, men avbestiller de flest. Men de har ofte gode tilbud for medlemmer, så har gjort noen kupp allikevel.

Ellers er det noe som heter Barnebiblioteket, er også fra bokklubben, og da har noen plukket ut de 25 mest kjente klassikerene gjennom tidene. De er jeg veldig godt fornøyd med, og det er sånne bøker som er fine å ha i lang tid. Passer for litt større barn, og noen har jeg lest selv når de kom i postkassa! :)

Skrevet

Her er vi med i Blåmann, Bokklubbens barn og go'boken sine Fakta-bøker for barn. Har tidligere vært med i "abc" og "1-2-3" også fra go'boken. De syns jenta vår er helt fantastiske:)

Bokklubbens barn er vel den jeg er minst fornøyd med. Liker ikke at den er delt inn i så vide grupper. 3-5 år for eksempel. Stoor forskjell på hva en 3 åring og en 5 åring liker å lese!!!

og bøkene er ikkee de beste...og ofte veldig dyre!!

Skrevet

Er med i bokklubbens barn for andre gang. Sist en av ungene var med, avbestilte jeg så og si alle, siden det var så mange av de gamle bøkene som da jeg var med.

Nå har jeg bare fått ett bedlemsblad, så vet ikke om jeg er fornøyd nå. Får nå se. Er mest med for å se etter ungdomsbøker til hu eldste i huset.

Hun eldste er med i barnas egen bokverden, eller jeg er med da hun vet det nok ikke. Er veldig fornøyd, de minste var med tidligere og der var det veldig mange bøker som ungene liker. Noen av favorittene kommer derfra.

Så er nok denne klubben jeg er mest fornøyd med.

Skrevet

Takk for tips:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...