Millamor og lille nurket Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Er det noen som allerede har fått mage??? Jeg er 6+1 idag og har allerede fått en skikkelig mage!!! Venter mitt 4barn, men er 5år siden jeg fikk minstemann nå. Men har ikke hatt så tydlig og "stor" mage så tidlig med noen av dei andre. Blir litt stressa her jeg sitter :-) :-) :-)
Venter på nr 3 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hei. Skjønner hva du mener ,jeg er like langt på vei som deg,dette er min 3 og magen min står rett ut. Legen sa at det er hormonene som herjer i kroppen. Klarer ikke å skjule det for omverden lengre,ser ut som jeg er 5 mnd på vei...
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Det var enda godt å høre at jeg ikke er den eneste tihi ! Altså min er ikke svær, men jeg føler at jeg ser opblåst og lubben ut. En kompis av meg spurte meg faktisk på spøk: spist litt mye i det siste ? Jeg bare "ehe he hhhh"
☆chiquita☆ Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Hihi... Sånn har jeg hatt det siden uke 6-7 tenker jeg. Er 10+3 idag, og fått spørsmål om hvor langt jeg er på vei. Igår så yoga treneren min at den ene yoga øvelsen kunne nok være litt vanskelig å få til med magen min i veien.... Så jeg tenker vi kommer til å si det til resten av familien og venner i helga:) Hadde tenkt å vente til mandag, for da skal jeg på ul, egentig ville jeg ventet til jeg var godt over 12 uker. Men men...
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Hehe... godt å se at vi er flere...jeg kunne ikke bruke arbeidsbusene mine fra uke 5-6 måtte gå over til mammabukse i uke 7 og kunne nesten ikke skjule det da nå er jeg 11+2 og alle vet det...) dette er da min nr 3 og det er 6 år siden sist
hjjkaqhd Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Ja, vi er flere. Jeg er 9+5 i dag tror jeg, og det er allerede to uker siden førstemann klappet meg på magen og spurte om jeg var gravid :S
Millamor og lille nurket Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2009 Dette var jo enda godt å høre hehe:-) Noen av dere som veit om det er flere enn en baby i magen?? Har litt hetta for det jeg hihi!! Er så sinnsykt gla for dagens mote....... tuniker i alle fasonger. Bruker dei for å skjule magen. Har ikke tenkt å fortelle noe før jeg er 12 veker på vei, visst jeg får det til da......;-)
Pia-Malin Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Jeg er 8+1 idag, og ser ut som at jeg er 4 måneder på vei. Måtte igår fortelle 4-åringen min at hun skal bli storesøster, dels siden hun ser veldig tankefull ut når hun tar på magen min, og dels fordi jeg har vært i utrolig dårlig form i flere uker. Datteren min har vært veldig bekymret for mor, som tilbringer ettermiddagene i horisontalleie på sofaen. Ville vel egentlig vente til uke 12, men hun var så bekymret. Så, idag har nok alle i barnehagen fått høre at mamma har baby i magen... Noen tanker om det å fortelle så tidlig?
Millamor og lille nurket Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2009 Må man fortelle det så må man:-) Men for min del så håååååper jeg at jeg kan holde det hemmelig til veke 12. For det første så bur ikke mine foreldrer her og jeg skal sta og besøke dem når jeg akkurat har bikka veke 12 (Det blir jo i samband med påsken) så har såååå lyst å fortelle dem det da og ikke over tlf. Og så er det jo noe med dei første 12 vekene og at det er større risiko for spontanabort. Jeg er i en risikosone for spontanabort og dermed er jeg kanskje ekstra nervøs. Men bank i bordet...... har 3barn fra før og har aldri hatt noen spontanabort :-):-):-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Velkommen i klubben - jeg begynte å få mage i uke 5/6 ja... venter mitt andre og muligens tredje barn. Fikk ikke mage med førstemann før jeg var i uke 12-13, så synes dette var tidlig. Måtte bite i det sure eplet og fortelle til nærmeste familie for ett par uker siden, ville fortelle det før evt "rykter" begynner å gå. Greier ikke skjule magen lenger med vide tunikaer... mammebukse måtte på i uke 6 allerede. Har ikke gått opp i vekt, bare fått stor mage =) Er i dag 8+5 =) Klems
♥Axinija♥ Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 Uff...føler meg DIGER....men det værste er jo at jeg har ikke hatt spesielt stor vektøkning, veier 66 kg nå (midt på dagen) og er 167cm høy... Klart jeg har lagt på meg siden i sommer da jeg veide 59 kg, men flesteparten av kiloene kom litt før jeg ble gravid (les; juletider, hehe).. Men føler meg liksom MYE tyngre enn jeg er, og jeg SER tyngre ut... Magen er absolutt på plass, fikk ikke mage før i uke 16 med førstemann. Puppene er en størrelse større og de verker virkelig.. Ja, er man i lykkelige omstendigheter så er man jo det!!
VinterSol+2 Skrevet 19. februar 2009 #12 Skrevet 19. februar 2009 hehe. jeg er runt 9 uker nå, og har fått så stor mage som jeg hadde med førstemann rundt 23 uker! jeg vil lissom ikke kjøpe gravidbukser helt enda, -men har måttet ty til helt andre klær enn jeg går i normalt sett for å unngå spørsmål på jobben osv. jeg var tvillinggravid da, -men har mistet den ene, så jeg har rikelig med fostervann, så det kan jo være litt av årsaken også. men det får da være måte på!
enpå3ogenpå1 Skrevet 19. februar 2009 #13 Skrevet 19. februar 2009 jeg er også i 9 uke og hvis jeg slapper av i magen er den like stor som når jeg var 5 mnd på vei sist......helt sykt (har en sønn på 15 mnd). Må innrømme at jeg går og holder inn magen litt. Alt tyter ut over buksene så jeg må nok over på mammabukser snart... og jeg spiser som en hest. Er så sulten hele tiden!!!!!
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 23. februar 2009 #14 Skrevet 23. februar 2009 Huff! Jeg er bare 4+5 ifølge mine beregninger og har allerede fått en fast mage med kul på. På kvelden så blir den så oppblåst at det ser ut som jeg er halvveis i svangerskapet. Er litt slitsomt når vi prøver å holde det skjult enn så lenge, og i tillegg så er det jo så vondt når man blir så oppblåst. Tror jeg må ut og kjøpe meg mammabukse i dag. Gruer meg til jeg skal på jobb igjen også, da ser vel alle det med en gang. Dette er den første forresten, men jeg hadde bittelitt mage fra før, så jeg har vel litt plass å ta av tenker jeg. Hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå