kei80 Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 ikke lett å sove med 20 dager igjen til termin..eller rettere sagt finne en komfertabel stilling:) Håper så inderlig at riene bare skal komme i de nærmeste dagene!!
gbaby-helenegull <3 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Er våken jeg oxo, har nesten blitt litt redd for å legge meg om natta for jeg vet at jeg ikke får sove noe godt. har 21 dager igjen, (20 dager torsdag) så er like langt på vei som deg. Håper oxo litt at det skal skje noe snart, begynner å bli litt lei
kei80 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 ikke mye moro nei,men heldigvis ikke lenge igjen!begynner å bli liveredd for overtid :/ Vet du hva du får?
gbaby-helenegull <3 Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Får håpe vi slipper overitd, da kommer jeg til å gå på veggen! Er førstegangs så er så utrolig spent! De sa det var en jente så jeg håper på det. Har kjøpt inn litt jenteklær da vettu:) Hva med deg?
kei80 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 første er alltid kjempe spenndene!!!jente her å,nr 2:) kjempe moro med jente:) Gleder meg til å føde på nye Ahus å! spent på når det blir!!
gbaby-helenegull <3 Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Så bra:) Men så lenge det er velskapt lite vesen som kommer ut til oss så er vi nok fornøyde:) Sitter her å kjenner på alle bevegelser og vondter og lurer på om det skjer noe snart:) nesten litt hysterisk føler jeg, men kan ikke noe for at jeg er så spent:) Blir sikkert kjempebra på Ahus da, har sett litt derfra på TV:) her gruer jeg meg litt til akkurat fødselen da jeg skal føde på KK i Bergen og det er jo så mye styr der om dagene:( fått noen "forvarsler" på at det er noe på gang snart da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå