Gå til innhold

Silikonpupper og amming/graviditet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veldig dumt av meg å ikke vente til jeg ikke skal ha flere barn? Har kun et barn, men tror jeg vil legge inn nå..Selv om jeg vet at jeg ønsker meg flere barn..Blir det store forandringer (utseendemessig) etter amming/graviditet..Noen med erfaring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg la inn silikon for 8 år siden...har en datter på 17 år & en datter på 11 månder :)...jeg har ammet lillegullet hele tiden,& ammer fortsatt.det går kjempebra,har MASSE melk!

grudde meg jo litt til hvordan det ville bli & amme med silikon,men det har gått over all forventning....& puppene mine er fortsatt kjempefine :) nesten finere nå :)

så du har absolutt ingenting & grue deg for :) lykke til :)

Skrevet

Takk:) Skal på konsultasjon i morgen, og regner med det blir operasjon om 2 uker..Gru-gleder meg,

..Tenkte hele tiden at jeg skulle vente, men vi har ingen planer foreløpig om nr 2, og tar derfor sjansen..Takk for svar! Håper det blir slik for meg også...

Skrevet

bare gled deg du :))....det går så bra så! du får så mye smertestillende etter operasjonen,+ tiden etter,så du vil ikke merke noe særlig til smerter.det eneste er at du blir noe stiv & støl,skal ikke bruke harde/tunge bevegelser med kroppen/armene.så da må du få gubben din til & smøre mat til deg,hjelpe deg med div ting som du ellers ville greid,men som du ikke skal gjøre.....blir litt hjelpesløs de første dagene :) men guuuud så lekker du blir etterpå :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...