Gå til innhold

Å, sliten i dag merker jeg... (klagesyte)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid og egentlig i bra form i forhold til kvalme og oppkast nå.

Er 17+0 i morgen.

Men er så sliten. Har i det siste fått en del ubehagelige kynnere og litt smerter nedi det jeg antar er bekkenområdet.. Gjør ikke vondt hele tiden, men har litt vansker for å bevege meg sittende f.eks. og varierer veldig fra dag til dag hvor vondt det er.

Og de kynnerne er plagsomme. skal de komme så tidlig andre gangen? Satt på gruppemøte hele tirsdag og var helt utslitt pga kynnere i flere timer der... Kunne ikke gå noe sted for å slappe av under møtet så ble jo ekstra stressa av det...

Ok, det var klaginga mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var førstegangs og var plaget med kynnere fra uke 20 tror jeg.. (hmm, tenke,tenke)

Og sykemeldt pga bekkenet fra uke 17, superfestlig!

Du får prøve å ta det med ro så mye du kan, evnt få en liten sykemelding om du blir veldig sliten :) Det er absolutt ikke et "nederlag"! (har bare lest at det er mange som syns det er helt forferdelig å sykemelde seg, tåpelig spør du meg..)

Kos deg med magen din du:)

Skrevet

Jeg hadde også plagsomme kynnere fra så tidlig av... Kynnerne mine er sånn at magen blir stenhard.., kjenner at jeg må på en måte krøke meg sammen og puste litt ekstra godt et par ganger.. Nesten puste meg gjennom de.. De kommer ofte her i huset og det har de gjort hele tiden.. Klarer ikke stå helt oppreist når de kommer og jeg kjennes ut som jeg må tisse på meg når de kommer..

Får nesten sånn kvalme/ubehag følelse i hele kroppen på mange av de.. Andregangsfødende får visst også sterkere og flere kynnere..

Skrevet

Ja, de er sterke syns jeg også. Hatt de i noen uker nå og syns dette er tidlig i forhold til forrige gang.

Kan dessverre ikke sykemelde meg. Arbeismengden som student er den samme uansett her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...