Gå til innhold

dere som har reist med barn på fly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg fikk ha med meg vogna til minsten inne på flyet.Jeg skal fra bergen via København så til Dubai.

MEN millionspørsmålet: Kan jeg bruke min simo vogn??Eller blir den for stor? Self bare med sportsdel!!! Er av den nye lette simovognen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur ikkje du får noko anna enn ei reise-/paraplytrille med inn...

Skrevet

vi hadde med emmaljunga vogn så det går sikkert fint, dere gir den fra dere ved inngangen til flyet. vi fløy til bulgaria i fjor og til usa nå for 2 mnd siden, lillegutt var da 1 år og andre gangen var han 1 1/2. hvor gammel er din?

Skrevet

Var litt det jeg var redd for! Vanslig å bruke som "hvilevogn" der nede de da....Og som regel uten kalesje og vendt feil vei :-(

Andre som vet?? (ikke at jeg ikke hører på deg Ranveig R,men :-) Takk for svar!)

Skrevet

vogna får på en baggasje lapp med navn på å blir lagt under flyet med rresten av baggasjen men du får ha den helt frem til flyet og får den tilbake med en gang du går ut igjen, du får ikke ha den med inn i selve flyet

Skrevet

Ja, for det er ikke _inn_ på flyet, men helt til gaten, evt til flyet om det ikke er sånn arm, og så laster de den inn i bagasjerommet derfra :)

Men, ville IKKE hatt med en så stor vogn til Dubai...nå vet jeg ikke hvor gammel barnet er, men ville fått meg en mindre vogn ala paraply trille! Finnes jo flere modeller som kan legges helt ned i ryggen om h*n fremdeles sover i vogna. Jeg endte opp med å kjøpe trille i dubai, tetonia vognen stod på hotellet hele turen!

Skrevet

Vi hadde med Simo Sportstrille. Den nye som kom i fjor:)

Leverte den fra oss i inngangen til flyet.

Skrevet

Da vi reiste hjem fra Mallorca i fjor så fikk vi tilbud om å ha vognen med inn på flyet. Det er en teutonia fun vogn.

Skrevet

Han var 1 år i januar. Tenker på solen der nede...og så skal jeg vente 2 timer i Køben,greit å ha vogna da tenker jeg...Er på på kvelden så....Reiste du på natta???? Gikk det bra?? Noen tips? Er litt nervøs.skal reise alene med en på 1 og en på 7 år....

Skrevet

Hehe, tror du skal streve litt med å få med Simovogna inn, med mindre du betaler for 2-3 ekstra seter til den.

De har blitt strengere med paraplytriller også, så man kan ikke påregne å ta den med inn. De er flinke til å gi veldig ulike svar, så folk blir totalforvirret.

Skrevet

Jeg tror heller at du får med vogna til gaten og da tar de vogna i holden, så får du den igjen når du lander (ved gaten). Da er det ikke noe problem med en Simo vogn. Jeg har reist masse med barna mine til og fra USA. Jeg har jobbet også som flyvertinne...og dette er mest vanlig.

Skrevet

Du faar ta den til gaten uten problemer og faar den tilbake igjen i koeben og saa i Dubai igjen.

Men jeg hadde valgt en trille hvis jeg skjoente at ungen er rett over 1 aar. Syns iallefall selv det er mye lettere med trille.

Vi bor dit hvor du skal og jeg har flere triller og Simovogna mi her og jeg har faktisk ikke brukt simovogna mi en eneste gang siden jeg kom hit....

Naa vet ikke jeg naar du skal hit, men det begynner allerede aa bli veldig varmt saa det er ikke saa mye en triller ute. Og jeg syns simovogna ( foret ) avgir veldig mye varme og barna blir veldig svette oppi den.

Men som sagt, er ikke noe problem aa faa den med og hadde nok ikke kjoept meg en trille som jeg egentlig ikke trenger...

God tur !

Skrevet

vi fikk ikke ham med vogn noen av gangene...man må sette den igjen rett uten for flydøra...man kan ha den med inn...var hvertfall sånn de gangene vi har reist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...