Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 De siste 5 dagene har lille jenta mi på straks 4 mnd hyyyylskreket så mye at hun mister pusten! Det begynner i 7 tiden og holder på et par timer til hun er utslitt og sovner.. Jeg er sikker på at det er magevondt, men skjønner ikke hva det kommer av! Jeg har spist det samme som jeg har tidligere... Til middag i dag spiste vi hjemmelaget potetmos og pølse, også med ketchup da.. Og ca 2-3 timer etterpå begynte hylingen, så det må jo være noe med middagen, for kolikk kan vel ikke oppstå sååå seint vel?! Huff, helt grusomt å høre den lille gulljenta mi skrike sånn fordi hun har vondt, og uansett hva jeg gjør så har hun like vondt..
mamarama og lille banan Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 har du begynt å gi fast føde, eller gitt flaske?
gerd Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Min er slik innimellom. Han er overtrøtt. Han er vanligvis veldig rolig, har ikke vondt og sover mye. Noen kvelder blir han plutselig overtrøtt og da er alt feil. Hyler og hyler og vil ikke noe...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Ja har prøvd sukkervann, fenikkelte, amme-te. Ingenting hjelper.. Nei hun får bare morsmelk...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2009 Hun er nok ikke overtrøtt for det begynner etter jeg har lagt henne om kvelden. Altså hun våkner av vondt.. I dag var hun trøtt kvart på syv så jeg la henne og hun sovnet så og si med en gang.. Våknet kl syv og hyyylte.. Sparket med beina noe helt voldsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå