hormonmamma Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg skal ha jentefest med til sammen 9 venninder, og lurte på gode tips på mat å servere. Helst enkel, god mat som passer som vorspielmat:)
Chiquita Bananas Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Pai med masse digg i Pastasalat Spekeskinke med ruccula, melon og parmesanskiver(olivenolje og svart pepper) ikke velg noe med hvitløk eller tung mat som gryterett eller lasagne - regner med dere ikke vil ut på byn og stinke hvitløk eller ha en mage som stikker ut ;op
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå