Gå til innhold

Hva er in hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags leker er pop hos dere?

Har bare jenter og de leker med alt fra littlest pet shop til wall e.Men veldig lite interessert i babydukker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW klær er definitivt "in" hos mine jenter på 8 og 9år.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Drømmehagen, dukker, duplo og lekebiler. Og lekekjøkkenet hennes. Jente, 1.5 år.

Skrevet

Har en skikkelig guttegutt =)

Så her er alt som har med biler, tog, lastebiler o.l veldig pop =) Nå flyr han mye rundt med den nye Cars trillekofferten sin =)

Skrevet

Babydukker og hinkel-pinkel. Og my little pony. Hun laster opp dukkevogna, og går tur rundt i stua med alle sammen på en gang.

Skrevet

Min på 2,5 er veldig interessert i å skru på alle knapper han helst ikke får lov til for tida.

I tillegg herjer han vilt med en apekatt han har og et sånt tegnebrett der alt forsvinner når man trykker på en knapp. Ja, og så er han gal etter å synge og danse da. :) he he.

Skrevet

Biler (stort sett alt m hjul) mini elsker bøker og storebror bygger m duplo i tillegg..... guttene er 21 mnd og 4,5 år

Skrevet

Hopsy Daisy og Hinkel Pinkel!! Med i senga, på bleieskift, i bhg (innimellom) og ja, når hun sitter ved siden av meg både i sofaen og på benken når jeg lager mat.

Og hun elsker også Mot i Brøstet(!) Ja, sant det.

"Han sinna mannen", sier ho bare, Hehe..

Ho er 2, 5 år, og meg og mannen min pleier også å se det.

Bitt av basillen hu og :)

Skrevet

Det som er mest pop hos mine er

Clara på 3 1/2: dukker og utstyr, vesker, duplo gård, puzzlespill, Play doh, male og tegne saker,

Leah på snart 2år: Duplo gård og lastebilstopp, play doh, puzzlespill, male og tegne

Skrevet

vi samler kun på duplo, tog og biler til gutten vår på 2,5 år.

Ellers er det veldig gøy med tegnematte, slik med vann. og karnevalsstifter.. han fargelegger hele kroppen sin.. så fin atte =)

Skrevet

Jente 5 år. -in my pocket, rollespill, josefine spill på datan det er "inn" nå.

Skrevet

Har to gutter på 4 og 7. Lego er det mest fantastiske for begge to, og minsten er hekta på gormitti.

Skrevet

Bøker, hørespill og å leke butikk,lage teater m. bamser i tillegg også leke baby og mor/ far (selv om 4-åringen synes det begynner å bli lovlig boring;)

Skrevet

Eldste på 3 1/2:

* Kardemomme By på lydbok. Kvar dag, helst fleire gongar for dagen. Og så boka sjølvsagt. Mormor og besten skal ha han med for å sjå teatervarianten i mars :o)

* Tigerdrakta eg har sydd til karnevalet i neste veke. Han vil ha den på HEILE tida. Skikkeleg søt der han svinsar rundt med halen sin :o)

Yngste på 15 mnd:

* Gåvogna. Ho klatrar oppi, set seg ned, får beina i krøll, set seg fast, begynner å skrike, eg hjelper ho utav, ho klatrar oppi igjen, set seg ned, får beina i krøll, set seg fast, begynner å skrike, eg hjelper ho ut, ho klatrar opp igjen....

* Å bade (ho kjem med eit håpefullt "dæDÆ??" kvar gong nokon snakkar om å gå på badet eller nokon kler av seg eller ho ser badet :o)

Skrevet

Hehehe, velkjent beskrivelse det der.

Her er det mest populære star wars og barbie!

Skrevet

Drømmehagen, ivo caprino, å "late som" (hun later som hun drikker, faller etc etc)å tegne og lese bøker + ikke minst SHREK. Hun har superdilla på shrek, og jeg er dritlei de filmene :)

Skrevet

jenta på snart 8 er det kun highschool mucikal og hanna montana.

ellers går det litt i dukker,ikke barbie.

gutten på 2 1/2 er det veldig stas med togbane,bilbane,lego,ole brom,nysjerrige nils og rory.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Steikepanner,og kjeler, kjøkkenredskaper, matlaging. Leker er ikke i nærheten så spennende.Han er 17 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...