Gå til innhold

Da fikk jeg blått kryss... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er GRAVID, for første gang i mitt liv....

Wæææææ, veldig spennende, og har en rar følelse i magen.. Ikke akkurat mensmurringer, heller litt sviende, strekkende følelse... SPENNENDE!!!!!!

Smiler og smiler her jeg sitter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! Det er utrolig spennende ja!

Her så har jeg også nettopp fått positiv test, blir vårt 2 barn men siden jeg likevel var førstegangs 30+ da så kommer jeg ikke til å forlate denne gruppa hehe

Den sviende strekkende følelsen er livmoren som utvider seg, og et veldig bra tegn :-) Skikkelig ekkelt noen ganger om man f.eks må nyse hehe

Lykke til og kos deg masse i svangerskapet!

Skrevet

Gratulrere så mye med en liten spire:)

Lykke til med graviditeten og håper du får kose deg masse mens den lille er i magen, det er en utrolig opplevelse:)

Skrevet

Takker:) jeg storkoser meg..

Var veldig rart å dra på jobb dagen etter pos test.. Kjennte den sviende strekkinga i magen, og så kunne jeg liksom ikke si det til noen.. Liker den sviinga jeg.. Aldri kjent noe sånnt før... hærlig følelse.. hihi...

I kveld kom samboer hjem fra jobb, og han stråler like mye som meg... Måtte bare ta en digital graviditetstest når han kom hjem( hadde bestillt den dagen før jeg testet positivt...) Og hadde så lyst til å se at det sto Gravid... hihi

Og etter kort tid, lyste GRAVID imot oss... hihihihi

Koseligt at vi kan dele litt symptomerfaringer med hverandre, og kjekt med litt erfaring fra deg som har født tidligere:)

Kos dere med svangerskapet dere også... Det skal ihvertfall jeg:)

Skrevet

Først og fremst gratulerer så masse med spiren i magen! Det er en utrolig opplevelse og bære et barn frem. Jeg er som de fleste andre her mamma til ei på 2 år ( vi er en gjeng her inne som har kjent hverandre siden vi gikk gravide med førstemann, og ikke byttet forum. Er og blir førstegangsmødre over 30..hehe) Mange oss har fått, er gravide eller planlegger nr2 nå.

Du må nyte tiden fremover, husker godt hvordan de første ukene på var, var sikker på at alle kunne se jeg var gravid...heheOgså erdet veldig godt med alle små/ store tegn som f.eks de stikkningene/stekkningne

Masse lykke til!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten.

Nyt tiden, selv om det kan bli tungt på slutten så er premien du får ikke til å måle seg med noe :-)

Jeg er forøvrig mamma til en gutt på snart 2 år.

Skrevet

Takk for det:)

Koseligt med et forum for vi over 30. Føler meg jo gammel sammen med andre i de andre forumene... hehe

Og jeg nekter å være gammel altså..

Vi blir nok mere kjent etter som ukene går her inne.. Og jeg kommer sikkert til å spørre dere om mye... hihi

Skrevet

Hei.

Gratulerer så masse med en liten spire. Ønsker deg lykke til og håper du får et flott svangerskap. Ja har du spørsmål så er du på rette stedet. Her er en fin gjeng som fikk småttiser for to år siden og alle var over tredve. Vi har opplevelser rundt det meste tror jeg, he he. Så bare spør i vei du og vil anbefale deg dersom det går å få til treff sånn som vi hadde. Den gjengen her har nå kjent hverandre i 2 1/2 år og vi treffes både med barna og på jentekvelder/julebord. Lykke til og det er utrolig mye glede med de små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...