HØYgravid+mammaen til Oliver!! Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 vi hadde et maxi cosi sete til nr 1, men det var den gamle modellen uten isofix. nå skal vi kjøpe et nytt til nr 2 med isofix løsning, og da lurer jeg på hva har/hadde du valgt og hvorfor?!
Babyønske �� Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Har Maxi Cosi CabrioFix med EasyFix base(isofix). har riktignok bare brukt det i 5 uker, men veldig fornøyd så langt. Veldig lett å bære med seg, og lett å ta inn og ut av bilen ved bruk av basen..
Underveis --> Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Vi har kjøpt IsiSleep'en. Grunnen var en test der den kom best ut, samt at den har muligheter til å legge ned ryggen. Sammen med vippefunksjonen så er den nå babygodkjent av en venninnes baby. Fungerte utmerket, tross full bæsjebleie (babyen sovnet) *hehe*. Det er litt tungt, men jeg kommer antakelig til å kjøpe adapteren slik at jeg kan feste det på understellet til vogna (TFK). Kommer ikke til å bære rundt på det uansett. Vi har forøvrig droppet basen, da den koster omtrent like mye som setet og man egentlig ikke sparer mer enn noen sekunder for å feste ifht å bruke bilbelte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå