Alenemamma :) Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 småen går 3 dager i uken, Man,ons,og fredag jeg har fått oppkjøring en torsdag, kunne bytte den men da fikk jeg ikkje før i april.. Kan jeg kjøpe en dag da? Synest jeg leste det på lappen jeg fikk når han begynte, at det kostet 295 kr men finner den ikkje igjen.. Så spør her før jeg spør i bhg så jeg er sikker:) ?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Der jeg jobber, kan de det. Koster da 200 kr, og gjelder bare om det er ledig, for eksempel at et annet barn har fri da.
Honningmelon Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Ja, det kan du, hvis de har ledig kapasitet.
Alenemamma :) Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2009 ja ok:) Men er det sånn at jeg må vente til den dagen å se om det er noen barn som er vekke? er en stund til ca 1 mnd, tenkte jeg skulle spørre på fredag,
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Det koster 300 kr å kjøpe en ekstra dag der jeg jobber. De pleier som regel å sjekke om det er ledig kapasitet ( den dag det er ferre barn som ikke har dag), men når du spør nå en mnd i forveien, og med god grunn, regner jeg med at det skal gå i orden:) Hvis du har en ok styrer i bhg, så burde de yte den servicen syns jeg
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Vi kan det (er derfor vi har full plass nå- ble dyrt) bet 200kr pr ekstra dag og hvis jeg skulle jobbe full uke, ble det 2 kjøpe dager (400kr pr uke) og det er ganske dyrt i lengden =))
Alenemamma :) Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2009 Så bra:) Ja de er veldig hyggelige der håper det går bra:) Er alene med lillemann så har ingen andre muligheter da besteforeldre jobber.. Håper det går i orden:) Ja det er veldig dyrt, men regner med det bare skjer denne gangen hehe:)
Alenemamma :) Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2009 det ble ganske dyrt ja:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå