Ranveig R Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Sånn går det når eg skal vere flink og trene på Wii fit... Har "boksa" ut i lufta, men tydelegvis klart å gjere det på ein sånn måte at det blei feil. Har ein konstant verk frå midt på handa og vel halvvegs opp til albuen. Har tatt på ein sånn "støttestrømpe" som held handleddet i ro (ellers kunne eg jo ikkje ha dibba meir i kveld ;-p), er det noko meir eg kan gjere? Andre som har gjort noko "feil" mad handleddet? Tar det lang tid før det blir bra igjen? Det er eit par-tre timar sidan no. Gjer meir vondt no enn for to timar sidan.
Hildemor fra vest Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hørtes vondt ut. Ville tatten tur til lege for å skjekke at du ikke har brukket noe.God bedring;-)
Gulosten™ Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Du er helt sikkert bare støl. Wii er farlig!! Hehe Ikke noe vits å dra til lege, er en ganske liten filleting Støtte"strømpe" er ikke noen god ide, da stivner det bare av og er det noe musklene trenger så er det bevegelse og god blodsirkulasjon. Hvis du har mulighet, gå på apotek/helsekost og kjøp sånn EisGel, masser musklene i hånda og underarmen med denne. Pass på å bevege hånda mye! En god ide er å holde armen ut med 90 grader i albuen og hånda opp i lufta, og strekk fingrene godt ut, og klem sammen. Strekk ut og klem sammen en 15-20 ganger. Blir det veldig vondt kan du ta en Ibux sammen med en paracet. Bytt gjerne på å ha hånda varm og kald, dette øker også blodsirkulasjonen. Men det aller viktigste er å holde den i bevegelse!!
Ranveig R Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2009 Takk for tips. Trur ikkje det er mulig å brekke noko ved å vifte rundt med handa i lause lufta ;o) Det er heldigvis betydeleg bedre i dag, reknar med at det går heilt over i løpet av ein dag eller to til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå