Meg og 2 små i magen : p Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Er det flere som har fått tørre pupper? Mine er så vanvittig tørre :-( Smører de m lotion, så det hjelper litt! I tillegg er de såååå vonde. Orker ikke ligge på magen, men det er jo helt vanlig :-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 jeg har også fått tørre pupper...husker de var vondere med nr 1, for nå klarer jeg innimellom å ligge litt på magen...mens de noen dager er vondere;-0
Meg og 2 små i magen : p Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 Hehe, ok:) Er de vonde gjennom hele svangerskapet? Veldig opp og ned kanskje? Ble helt paff da jeg så hvor tørre puppene mine var. Skikkelig flakete:( Baby lotion funket fint:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Puppene er ikke så tørre, men brystvortene "flasser"... sære greier....
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Prøv Mama Mio Boob Tube! Har blitt anbefalt dette merket og har prøvd 3 produkter allerede som jeg er superfornøyd med! Bestillte akkurat Boob Tube på www.beautystore.no. Koster 410,- for 100 ml....... Dyr ja, men skal være bra ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå