Berta_78 Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Sært spørsmål: Jeg leter etter karameller eller sjokolade pakket i gullpapir/-cellofan som skal brukes til pynt. Noen som vet om en butikk med stort utvalg av litt fint godteri?
jadaneidaså... Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 vet ikke om dette hjelper, men http://forum.nybaktmamma.com/mat-sma-og-store-mager-f7/sjokoladebutikk-konfekt-355322/
NormaJean Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 hehe, nille er ikke akkurat en fin butikk, men de har jo godteri pakket inn i cellofan da. kjøpte akkurat en haug med sjokolade hjerter i rød cellofan til bryllupet mitt der. sjokoladen smakte faktisk ganske greit:)
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Hvis du kan ta deg til Sandvika Storsenter så er der en ny godteributikk i den nye delen av senteret (i gangen mellom nye og gamle delen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå