Gå til innhold

Noen som driver med nettsjekking her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere registrert dere? Og er det noe napp å få?

Skal det være noe håp for meg må jeg nok kaste meg uti noe sånt jeg også. Kvier meg litt kjenner jeg:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd, men har gitt opp :(

Bare mannfolk på over 40+ som skriver til meg :S

Vil ikke akkurat ha kontakt med så gamle menn når jeg er 22år.

Skrevet

Såpass:-(

Jeg er noen år eldre enn deg, men 40+ er i eldste laget for meg også. Hvilken nettside var dette da?

Skrevet

Bonderomantikk.no og sukker.no var det :S

Skrevet

jeg har også prøvd, ble kjent med en kjempe hyggelig mann, vi avtalte at vi skulle møtes i dag, men så fikk jeg ikke barnevakt til mine to barn på, 3år og 5mnd.

han ble ikke sur da jeg fortalte at jeg ikke fikk barnevakt, men han forstod ikke hvorfor jeg ikke ville møtes, selv om jeg måte ha med barna. virket som han foretrakk at jeg skulle ha de med, og mente jeg bare kunne si til han eldste at det var en jeg hadde jobbet med tidligere. jeg syns det er litt rart at han ikke forstod..

syns dere jeg gjorde rett? og melde avbud siden jeg ikke fikk barnevakt?

vet at det er et utrolig dumt spm.

Skrevet

Kan ikke akkurat se for meg at jeg ønsker å ha med meg sønnen min første gangen je skal møte noen. Ikke at han på noen måte tar skade av det, men da har jeg antakelig mer enn nok med meg selv.

Avtalte dere et nytt møte da? Han trodde nok at du brukte dette som en unnskyldning kanskje.

Skrevet

hvis jeg kunne stolt 100prosent på at han ikke er en tulling så hadde det sikkert vært greit og hatt de med, det er det som er så vanskelig.

vi ble enige om og møtes en annen gang.

han vet jo at jeg er alenemor, og det er jo ikke alltid like lett og finne barnevakt.

Skrevet

Han ble sikkert bare skuffet:-) Og det kan jo tyde bra det!

Hvilken side møttes dere på?

Skrevet

sender noen mld med han nå, han virker ikke sur.

vi møttes på møteplassen. på finn.no

hehe av alle ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...