1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 noen som har teksten til denne sangen? har så lyst til å synge den til min lille trille;)
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Denne du tenker på?? "Somewhere Over The Rainbow" When all the clouds darken up the skyway There's a rainbow highway to be found Leading from your window pain To a place behind the sun Just a step beyond the rain Somewhere over the rainbow Way up high There's a land that I heard of Once in a lullaby Someday I'll wish upon a star And wake up where the clouds are far behind me Where troubles melt lemon drops Away above the chimney tops That's where you'll find me Somewhere over the rainbow Where birds fly Birds fly over the rainbow Why then oh why can't I If happy little bluebirds fly Beyond the rainbow Why, oh, why can't I
prebs Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Jeg fant den med en gang da jeg googla den. Prøv det!
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2009 nope er ikke denne, men tror det er Eva Cassidy`s versjon
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 hmmm. har sett på kvasir jeg. men skal prøve å google;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå