storebrorstolt Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Noen som har erfaringer med isofix systemet og de forskjellige stolmerkene? Kjøper ny stol straks men skjønner ikke helt systemet. Kjøper en basen og stolen hver for seg? Passer basen flere merker stol? Kan en bruke denne basen til neste stol også, men da må kanskje neste stoø også være av samme merke? Litt forvirra.. Mye lettere forrige gang før basens tid;)
lego Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Er ikke helt inne i dette med isofix, men det er forskjell på om bilstolene selges med eller uten base. Vi har kjøpt Akta Graco logic s, den kommer med base. Vet at babysete til Maxi Cosi må du kjøpe basen utenom. Og de har to forskjellige baser, en med isofix og en uten. Åssen det er med de andre merkene skal jeg ikke uttale meg om, ettersom jeg ikke har tittet på andre merker... Tror ikke det finnes en universalbase nei, så vært merke har sin base... Åssen det er å bruke basen til neste bilstol også er jeg ikke sikker på, har aldri hatt behov for base ved bilstol nr 2, men det må nok være av samme merke ihvertfall ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå