Gå til innhold

MintCondition (nicket) er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med anorakkene til MINYMO? Ser så fine ut:-) Vet du hvor en kan få kjøpt de i Norge eller på norske nettsider? Ville du kjøpt 92 eller 98 til en 2 åring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Vi er kjempefornøyd både med vinterjakka og med anorakk vi. Kjøpte str 92 til min 2-åring i fjor, og den passer enda (ble 3 i januar). Jeg kjøpte begge deler på en butikk i Trondheim, Mitt Skattkammer, men vet de selger Minymo her: www.trendybaby.no

Skrevet

Takker og bukker:-) Da tror jeg vi satser på 92 til våranorakk og 98 til vinteranorakk. Skal sjekke ut trendbaby, hvis ikke bestiller jeg fra Danmark, det får heller bli dyrt:-)

Skrevet

Jeg har ikke sjekket ut om det fins flere nettbutikker som har de altså :) Jeg har ellers veldig god erfaring med "pakker fra Danmark" :D Myyye fint som kommer deisende ned i postkassa her )

Skrevet

Er det noen danske nettbutikker du er spesielt fornøyd med? Jeg vurderer å bestille fra www.smartkidz.dk inner masse fint der, pluss en del på salg.

Pleier du å måtte betale moms og toll?

Skrevet

Jeg har handlet endel fra filabel.dk, prinsessebutikken.dk, mor-og-barn.dk. Moms er alltid fratrukket, men det hender jeg må betale toll, dog ikke alltid!

Skrevet

Beklager å "plage deg" deg så mye ikveld:) Men hvis du må betale toll, må du da ikke også samtidig betale moms?

Skrevet

Den danske momsen er ihvertfall trukket fra...og så må man betale forenklet toll-greier :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...