digger Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Er du fornøyd med anorakkene til MINYMO? Ser så fine ut:-) Vet du hvor en kan få kjøpt de i Norge eller på norske nettsider? Ville du kjøpt 92 eller 98 til en 2 åring?
MintCondition Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Hei Vi er kjempefornøyd både med vinterjakka og med anorakk vi. Kjøpte str 92 til min 2-åring i fjor, og den passer enda (ble 3 i januar). Jeg kjøpte begge deler på en butikk i Trondheim, Mitt Skattkammer, men vet de selger Minymo her: www.trendybaby.no
digger Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 Takker og bukker:-) Da tror jeg vi satser på 92 til våranorakk og 98 til vinteranorakk. Skal sjekke ut trendbaby, hvis ikke bestiller jeg fra Danmark, det får heller bli dyrt:-)
MintCondition Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har ikke sjekket ut om det fins flere nettbutikker som har de altså Jeg har ellers veldig god erfaring med "pakker fra Danmark" Myyye fint som kommer deisende ned i postkassa her )
digger Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Er det noen danske nettbutikker du er spesielt fornøyd med? Jeg vurderer å bestille fra www.smartkidz.dk inner masse fint der, pluss en del på salg. Pleier du å måtte betale moms og toll?
MintCondition Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har handlet endel fra filabel.dk, prinsessebutikken.dk, mor-og-barn.dk. Moms er alltid fratrukket, men det hender jeg må betale toll, dog ikke alltid!
digger Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2009 Beklager å "plage deg" deg så mye ikveld:) Men hvis du må betale toll, må du da ikke også samtidig betale moms?
MintCondition Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Den danske momsen er ihvertfall trukket fra...og så må man betale forenklet toll-greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå