Gå til innhold

Lukter fostervannet noe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lukter noe ja, men ikke sterkt..

søtlig på en måte,

men det synes jeg utfloden man har som gravid også gjør, så det er vanskelig å forklare akkurat hvordan den lukter da...

spesiell lukt ihvertfall.

har du holdt helt nyfødte babyer noen gang, så henger fostervann lukten litt igjen, spesielt i håret.

(tror det er den lukta gamle menn lukter når de kommer og skal snuse inn ungdomskilden... hehe)

Skrevet

Husker jeg leste et sted før forrige fødsel at det luktet kokt skinke (pålegget) - og det gjorde det jammen meg i mitt tilfelle, også;-) He, he, slet litt med den lukta i ettertid...

Skrevet

Hadde vannavgang i to dager før jeg ble satt i gang ved forrige fødsel. Det lukter svært lite, men ørlite emment synes jeg. Jeg tissa på ei bøtte med farge for å se om det virkelig var fostervann. Det er sånne hvite tynne flak i det som bare synes i væske tror jeg. Så aldri det i papiret eller bleiene jeg måtte gå med.

Skrevet

Huff... kan ikke si jeg fikk så lyst på kokt skinke nå... hehe :o)

Skrevet

Takk for svar!

Kokt skinke??? ;-) Frister ikke noe særlig nå nei :-)

Har blitt litt i tvil om jeg lekker fostervann, men i såfall er det bittelite. Derfor jeg lurer på om det bare er utflod. Bare litt av og til, helt tynt og blankt, men litt anderledes lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...