prinsesse03+09 Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Synst minien blir bare mer å mer rolig! Kjenner h*n hver dag, å flere ganger om dagen, men er ikke så volsomme bevegelser! Lite skikkelige spark, mer som h*n ligger å trykker litt rundt omkring! Er det flere som har det slik? Burde jeg kontakte lege/jordmor? Blir så usikker, men husker at jenta mi ikke var så kjempe aktiv i magen hun heller... Men det er jo over 5 år siden, så husker ikke helt hvordan det var....
Lea1977 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Noen barn er roligere enn andre og det har litt å si hvor morkaken ligger også. Noen kjenner bortimot ingen ting,mens andre har små kickboksere i magen. Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei men i 3 trimester så blir det mindre plass å bevege seg på og det fører ofte til mindre bevegelser :=)
prinsesse03+09 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 Ja, det er sant det:) Må jo bare bekymre meg litt:S Er forresten i uke 35+4, det var jo kanskje litt greit å få med:)
SnekkerPelle Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Jeg er i uke 39 og den lille er veldig rolig ift tidligere i svangerskapet.Kjenner igjen beskrivelsen av bevegelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå