Gå til innhold

For en apetitt !!

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helldussen for en apetitt jeg har hatt i går og i dag...blir jo ALDRI mett, og tar meg selv i å tenke på mat hvert 5 minutt....må få en stopp på detta her altså, hvordan skal dette gå hehe...kommer jo til å se ut som en hvalross om noen uker om det fortsetter ....

Andre med en grusom apetitt om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet akkurat hva du snakker om.. hehe.. gafler i meg;) spesielt på kvelden *sukk* er helt sprengt når jeg legger meg:(

Skrevet

Rart at dette innlegge kom idèt jeg satt meg ned med en STOR bolle med grønnsaks/kjøttsuppe foran PCèn!!!

Ja, tenker hele tiden mat, Mat, MAAT....

Spesielt glad i proteiner dvs.kjøttholdig mat..fordelen er at jeg IKKE vil ha sjokolade og søtsaker, da blir jeg kvalm....

Skrevet

åh, vet man ikke trenger å "spise for to", men det er akkurat det jeg gjör... når jeg ikke er kvalm , på kvelden og natten spiser jeg masse... fått lyst på mange ting jeg ikke kunne tenke meg å spise för også.. rare greier

Skrevet

Sånn har jeg hatt det og...konstant sulten...og spiser jeg ikke blir jeg uggen og kvalm, så har lissom ikke noe valg heller. Men forrige uke, slutten av uke 10, da ga det seg plutselig. Ikke den appetitten lenger, men mer kvalm hele døgnet nå, så må spise småmåltider ofte da...tenkte akkurat det samme: hvordan skal man bli om 6 mnd da...kommer jo til å trille;-)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...