Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg lurer på en ting, hvordan er drømmemannen deres? Hilsen en som lurer... Mann
Mizty82 Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Mannfolk er det siste jeg tenker på nå hehe
<3Lykkelig<3 Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 En mann i mitt bilde skal være snill,godta meg som den jeg er, omsorgsfull, kjærlig, ærlig, tillitsfull, glad i barn og glad i å snakke om alt mellom himmel og jord
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 en drømmemann i mine øyne er en mann som har sympati med de som har mindre en seg selv. en som foreksempel setter ut cola til avisbudet innimellom. sånne mennesker ser verdien av og glede andre. han må være en rolig kar, som ønsker seg familielivet. han må være romantisk, men ikke i senga.. hehe. også må han få meg til og le og vi må føle tilhørighet. han burde helst ha samme politisk ståsted som meg. fordi politisk grunnsyn sier mye om en persons verdier. hm.. det er vel det som er viktigst.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 ja seff, men det lå liksom inni "må være klar for familielivet"... hehe
solstråla_mi Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 ja, tenkte på den strofen litt for sent.. hehe
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 En som ser de små gledene i livet.
winneboo Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Drømmemannen for meg er en som i bunn og grunn er snill. Han bør økonomien på riktig plass. Da mener jeg ikke at han bør tjene så og så mye, men ikke surre bort penger og sitte med masse gammel gjeld som ødelegger fremtiden. Han bør ha stor respekt for sin mor(og far). En mann som ikke respekterer sin mor, respekterer hvertfall aldri sin kvinne. Han bør være omsorgsfull og vise kjærlighet. Han bør elske seg selv så han er stand til å elske meg og mitt barn. Han bør stole på meg, så fremt at jeg oppfører meg slik at jeg fortjener hans tillitt. På den andre siden er det helt greit at han slenger sokkene sine på gulvet(sammen med boxeren). Det er helt greit at han lar meg styre med klesvaska, MEN han må vite hvordan vaskemaskinen fungerer slik at han kan ta seg av det hvis jeg blir syk. Det er helt greit at sovner på sofaen på ettermiddagen selv om det irriterer meg. Det er i orden at han klager til meg hvor idiotisk den og den personen var, selv om jeg ser på det som et unødvendig problem han fint kunne løst ved en kort samtale. Det er også i orden at han prater om den "kjedelige" jobben sin(jeg synes det er litt kjedelig å høre på innimellom..hihi) Det som er viktig for meg er at han faktisk vil snakke med meg om sitt liv. Selv om det sårer er det greit at han sier hva jeg burde skjerpe meg med. Det hjelper oss bare til å fungere enda bedre sammen. Mulig jeg furter en kveld, men det får være så For meg er dette drømmemannen, uten hans feil og mangler hadde han vært den han er. Og jeg elsker han like høyt for hans svake sider som for hans sterke sider.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Ser ut som om Charlie23 er drømmedama... Men morsomt å høre. Er bare meg selv jeg da.. Nå er det natta, natta til dere også! Mann
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #13 Skrevet 19. februar 2009 Tror ikke han er født enda gitt..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #14 Skrevet 20. februar 2009 Hahaha, så tåpelig.. Slike innlegg beviser at mannfolk er så innmari enkle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå