Gå til innhold

Selger min Agape-kjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9900,- for den der??????????? du kommer aldri til å få solgt den for den prisen..dessverre.

Skrevet

Nå var jeg ikke ute etter spydige kommentarer egentlig.

Å forsøke og selge en kjole for halv pris er vel ikke så uvanlig.

Skrevet

Beklager om det hørtes spydig ut, men fakta er at du mest sannsynlig ikke kommer til å få solgt for den prisen..men lykke til:)

Skrevet

litt vel stiv pris ja.. du kommer nok ikke til og få mer enn 2-3000 kr for kjolen..

Skrevet

Hvis jeg ikke får mer enn 2000 kroner for en kjole som kostet over 19000, så velger jeg nok å beholde den. Er veldig klar over at det er vanskelig å få solgt en brukt kjole, så ser på det som bonus hvis jeg får solgt den.

Skrevet

Du bør kanskje legge til din høyde og mulighet for å legge opp/ned kjolen antall cm i forhold til dette..Også BH-størrelse og midjemålet ditt (mtp omkrets rundt der..Str i seg selv sier så lite....Ikke akurat standardmål har jeg funnet ut ) og mulighet for antall cm ut/inn på disse også:o)

Skrevet

En som har prøvd denne kjole på Agape og syns den er drømmekjolen, men ikke har råd, vil kjøpe den til halv pris. ;)

Skrevet

Ville kanskje ha betalt max 6-7000 for den, forutsatt at alt tilbehør var inkludert. Det var imidlertid litt lite info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...