vesle linselus Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 hei. hadde håpet noen av dere kunne komme med litt brain storming når det gjelder spansk aften. hva tenker dere på?? gjerne i forhold til farger, bordkort, dessert, ja, alt egentlig...
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Spansk. Maten må vel nesten være viktigst: Tapas, bacalao ( klippfisk retter), Paella Ildfulle farger....musikk...dans..
vesle linselus Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 se der ja.. takk takk... ser for meg kanskje rødt. røde roser, lys osv... det blir sangria og tapas.. ++ må finne noe spansk musikk... takk for tips!!
Chiquita Bananas Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Margarita iskrem ) google det så får du oppskriften - er den fra nigella lawson. Suuuuper enkel.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Ser for meg tapas, oransje/rødt/gult, blomster ala hawairose og store oransje liljer, spansk musikk (enten type gitar eller dansemusikk som salsa)...
vesle linselus Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2009 takker for tips!!! helt supert. jeg sitter her og googler og finner ut av masse greier. tror det kommer til å bli helt supert. sleng inn mer om dere kommer på noe. jeg leser fortløpende!! må få tak i salsa musikk. det er helt sikkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå