Gå til innhold

dårlig gjort overfor partner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg og kjæresten hadde sex MED kondom... Etter at kjæresten hadde gått ut (5 min etter sex) så tok hun kondomet med sæden oppi å helte det i skjeden og brukte vibratoren for å få orgasme... Kan ho bli gravid av det eller er d umulig...?? Man kan jo bli gravid om kondomet glir av liksom... Sikert teit, men syns d va dårli gjort ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette innlegget kom bort...derfor d er et lignende ovenfor...

Skrevet

dette syns jeg var utrolig dårlig gjort..

ingenting er vel umulig så lenge sæden er i skjeden, men jeg vet ikke.. hehe...

men syns det var en dårlig måte å gjør det på overfor kjæresten.. de bruker vel kondom for en grunn liksom.. nei huff..

Skrevet

Mhm...å jeg tenker at siden sæden ikke var gammel så er sjansen nesten like stor som om han skulle ha kommet inni henne...

Skrevet

ja ville tro det.. men er ikke noe ekspert :)

men for mannens skyld håper jeg ikke hun blir gravid.. veldig sleip måte å gjøre det på og han bruker jo kondom for å unngå det..

men det er nå min mening..

Skrevet

Ho har gjort d før..da sa ho at ho brukte p-piller.. å d gjorde ho også, men tok de ikke rundt el noen mnd...å da merka han d jo ikke....så ble ho gravid..

Skrevet

Hun høres helt psycho ut, spør du meg..

Skrevet

Hun har nok noen seriøse problemer, stakkar...

Men det er ikke like stor sannsynlighet for å bli gravid da. For når en mann kommer i deg, så blir sæden sendt i en veldig fart oppover. Heller man det i, så er det ekstremt mye vanskligere for svømmerne å kave seg opp til egget.

Men uansett, det kan jo gå, så huff og huff...

Skrevet

Joa, men ho lå med beina oppetter veggen i 5 minutter etterpå..og i tillegg brukte ho vibrator så ho fikk orgasme...det setter litt fart på disse svømmerne..ja ho er psyko..er jo andre gangen..

Skrevet

hærregud for ei psycho bærte.. jeeeses.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...