Gå til innhold

Kommende oktober-mammaer i Stavanger!


MathildeC

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg er tidlig ute nå, men sist jeg var gravid hadde vi en del BIM-treff og det var veldig kjekt. Er det noen andre her som er fra Stavanger og som etterhvert vil møtes, så ta kontakt, enten her eller inne på "BIM-treff " - "Stavanger" !

Så kan vi beundre hverandres voksende mager, utveksle erfaringer, og forhåpentligvis bruke hverandre som en ekstra barselgruppe :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fra Klepp, så jeg håper jeg får lov til å være med her=) Er 8+5 idag, termin 5 oktober. Er 23, blir 24 år 10 oktober, så det blir en spennende måned=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg satt opp et treff tirsdag 24 mars kl 20.00 på NB Sørensen. Håper mange kommer! Fint om dere kommer med tilbakemelding til meg (her eller på "Bim-Treff", velg "Stavanger" på treffsidene) slik at jeg ser hvor mange som kommer sånn cirka. Så prøver jeg å bestille bord.

Gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lettest å finne det hvis du går langs kaien! Stå med ryggen til torget, gå til høyre langs kaien så ligger det vel 100-200 m utover. Blått og hvitt hus tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tilltak!

Jeg kan ikke desverre, siden mannen er offshore og vi ikke kan velge og vrake i barnevakter...

 

Håper det passer bedre ved en senere anledninge.

Og så får dere kose dere masse!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det er mange som har svart at de ikke kan, både her og på treff-sidene, og jeg ser også at det har vært mest vanlig å ha tre terminmåneder i slengen på disse treffene.

Jeg har derfor avlyst treffet 18. mars og avtalt med aug/sep at vi blir med de på treffet som er arrangert mandag 30. mars.

Håper derfor alle kan være med den dagen i stedetfor! Gå inn på treff-sidene for mer detaljer.

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...