Gjest amandine Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Broremann på 5 gråter og sier det svir når han tisser... Har vel gjerne en UVI? Og da må vi til lege i morgen?
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Dersom det er UVI må du ha en legetime ja. Ta med urinprøve så de får sjekket denne. Har du kikket på tissefanten? Det er ikke den som er problemet da? Mange gutter kan få en liten infeksjon under forhuden som raskt blir bra med litt behandling. Uansett er nok legen den rette plassen. God bedring til gutten din
Silje og Vaniljebollene Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Da har han kanskje UVI ja. Stakkar, ikke noe godt det..
Gjest amandine Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Takk skal dere ha! Han lot meg ta en kikk he he han var helt rød på tuppen og så sår ut. Jeg sa vi får se i morgen hvordan det er, men da kan jeg passe på å ha et glass stående klart på badet så vi får tatt en prøve.. Sukk, har akkurat blitt ferdige med 14 dager omgangsyke...
Norwegian by injection Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Gutten min var født med Refluks(urinveien) og var plaget med UVI det første leveåret. Har han feber?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå